پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 28 اسفند 1401 ساعت 20:12:: شناسه خبر: 133094

پیام قدردانی فرمانده سپاه شهرستان کهگیلویه از حضور گسترده مردم ومسئولان در یادواره سرداران و ۴۲۲شهیدوالامقام کهگیلویه

فرمانده سپاه شهرستان کهگیلویه در پیامی از حضور گسترده مردم در یادواره سرداران و ۴۲۲شهیدوالامقام شهرستان کهگیلویه قدردانی کرد. 

صدای جنوب:

فرمانده سپاه شهرستان کهگیلویه در پیامی از حضور گسترده مردم در یادواره سرداران و ۴۲۲شهیدوالامقام شهرستان کهگیلویه قدردانی کرد.

در پیام سرهنگ پاسدار سید علی اصغر پوربهشت آمده است:

بسم رب الشهداء والصدیقین
امروز فضیلت زنده نگه داشتن یاد شهدا کمتر از شهادت نیست . “امام خامنه‌ای
شهادت رمز بقای اسلام عزیز، انقلاب و نظام اسلامی و درخشندگی ملت ایران در جهان معاصر است و معرفی حماسه ایثار، مقاومت و شهادت شهیدان و تبیین نقش سرنوشت‌ساز آنان در صیانت کشور از گزند فتنه‌ها و توطئه‌های دشمنان در شرایط خطیر کنونی خواهد توانست بسیاری از نیازهای فکری و معنوی نسل‌های امروز جامعه را مرتفع سازد.
لذا تکریم شهیدان و خانواده معظم آنها و زنده نگاه داشتن یاد و نام آن برگزیدگان از بندگان شایسته خداوند، رسالتی است الهی که بر دوش هر انسان خداباوری سنگینی می کند. افشاندن عطر شهادت و ایثار در فضای جامعه، روح شجاعت و پایمردی را در کالبد جوانان مومن این مرز و بوم می دمد و به آنان، انگیزه ایستادگی در برابر هرگونه فزون خواهی و تجاوز بیگانگان را می دهد.
برگزاری یادواره شهدا تاثیر همه جانبه ای بر فضای جامعه داشته و یکی از بزرگترین برنامه های فرهنگی و مقدمه ای برای مقابله با جنگ نرم دشمنان است .خوشا به حال آنانی که در این میدان بزرگ الهی قدم گذاشته و صمیمانه در گرامیداشت یاد و خاطره عزیزان وطن همت گماشتند .
این از افتخارات مردم کهگیلویه است که با تقدیم ۴۲۲ شهید و بیش از ۷ هزار رزمنده و جانباز در زمره مناطقی قرار گیرد که باخون، پیمان حمایت از انقلاب و ارزش های نظام مقدس اسلامی ایران و تبعیت از اوامر ولی فقیه را بسته است و خدا را شکر می گوییم که با وجود همه مشکلات به وجود آمده اقتصادی، هنوز روحیه شهادت و ایثار در فرزندان این مرز و بوم به وضوح و حداکثر دیده می شود..
بدینوسیله اینجانب به مصداق حدیث نورانی « من لم یشکر المنعم من المخلوقین لم یشکر الله عزوجل »
بر خود فرض میدانم از حضور شوق انگیز و دلگرم کننده اقشار مختلف مردم ولایتمدار شهرستان کهگیلویه ،خانوادهای معظم شهدا وایثارگران ،
پیشکسوتان جهاد و شهادت ،بسیجیان دریادل ،خواهران و برادران، جوانان پر شور و شعور ،عشایرغیور،فرهنگیان،دانش آموزان،ورزشکاران ،دانشجویان،اساتید،علما و روحانیون در راس حضرت آیت الله ملک حسینی نماینده مردم شریف استان در مجلس خبرگان رهبری، سرداران سپاه اسلام ویژه سردار سلیمانی جانشین فرمانده کل سپاه و رئیس بسیج مستضعفین کشور،سردار خرمدل ،سردارشهابی فر،سردار مثنوی،،معاون محترم هماهنگ کننده و بازرسی سپاه فتح،استاندارمحترم و مجموعه معاونین و مدیران کل نماینده محترم مردم کهگیلویه بزرگ در مجلس شورای اسلامی،ائمه محترم جمعه شهرستانها و بخش های ،کهگیلویه،چرام ،بهمئی ،لنده،سوق،دیشموک فرماندهان عزیز سپاه شهرستانهای گچساران،چرام،لنده،مدیران محترم حوزه های علمیه استان و شهرستان ،روسای محترم دانشگاه های استان و شهرستان ،شورای تامین وشورای اداری شهرستان در رأس فرماندار بسیجی،حافظان نظم و امنیت،پلیس راهور،مدیر وکارکنان پرتلاش پروژه آبرسانی به چهارشهر وابسته به قرارگاه خاتم ،شهرداران،اعضای محترم شورای شهر، بخشداران وشورای اداری بخش های تابعه، دهیاران ،خبرنگاران و اصحاب رسانه ویژه صدا و سیمای استان ،دستگاه های خدماتی و امداد رسان ،همکاران سبزپوش وسروقامتم درسپاه شهرستان ،مدیر و کارکنان محترم بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان ،گروه های جهادی،هیآت مذهبی،گروه های هنری، که در برگزاری این رویداد مهم فرهنگی (یادواره سرداران و ۴۲۲شهیدوالامقام شهرستان)سنگ تمام گذاشته وبرگ زرین دیگری بر افتخارات این خطه از ایران اسلامی افزوده اید تقدیر وتشکر نموده ، مراتب امتنان وسپاس خود رااعلام می نمایم.
گام های استوارتان پاینده ، پرچم همت و آزادگیتان سربلند و درود خدا بر عزم راسخ بی همتایتان که در تکریم ایثار، اخلاص و اقتدار به دل های نورانی که سرشار از صفا است سنگ تمام گذاشتید.
از خداوند سبحان ، دوام توفیقات همگان را در خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران ظل توجهات حضرت بقیه ا… الاعظم (عج) و منویات حکیمانه نائب برحقش امام خامنه‌ای عزیزمسئلت می نمایم.
سرهنگ پاسدار سید علی اصغر پوربهشت فرمانده سپاه شهرستان کهگیلویه

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت