پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 01 فروردین 1402 ساعت 22:01:: شناسه خبر: 133211

سید ناصر حسینی پور:مسئولان از همه ظرفیت های حوزه انتخابیه برای تحقق شعار سال استفاده کنند

اینجانب ضمن تقدیر و تشکر از همه تولیدکنندگان، کارآفرینان، حامیان و مجاهدان مردمیِ عرصه جهاد اقتصادی در حوزه انتخابیه از کلیه مسئولان که وظیفه حمایت از تولیدکنندگان را دارند تقاضا می کنم از همه ظرفیت ها و توانمندی‌های حوزه انتخابیه برای تحقق شعار سال بهره گیرند. 

صدای جنوب؛

سیدناصرحسینی پور ضمن تبریک فرا رسیدن سال نو اظهار کرد: فرارسیدن سال ۱۴۰۲ خورشیدی که با حلول ماه مبارک رمضان و نزول قرآن قرین گردیده است را به مردم صبور، شریف و نجیب حوزه انتخابیه‌ام تبریک و تهنیت می گویم.
وی بیان کرد: از خداوند باریتعالی و دگرگون کننده حال‌ها، از سویدای دل خواهانم که ضمن توفیق تهذیب نفس به برکت قرآن و ماه رحمت الهی، در سال نو قلب هایمان را مهربان تر، دل هایمان را به هم نزدیکتر و روزگارمان را خوش تر و قرین آسایش و آرامش گرداند.
نماینده مردم گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: نام گذاری سال پیش رو به نام «مهار تورم و رشد تولید» همچون سال‌های گذشته توسط رهبر معظم انقلاب برای همه ما خادمان ملت در مجلس شورای اسلامی، دولتمردان و کلیه مسئولان و کارگزاران نهادهای مختلف تکلیفی قانونی و وظیفه ای انسانی و برنامه ای راهبردی است.
حسینی پور عنوان کرد: زیرا «اقتصاد، اشتغال و معیشت» مردم مهمترین موضوع جامعه می باشد.
وی گفت: اینجانب ضمن تقدیر و تشکر از همه تولیدکنندگان، کارآفرینان، حامیان و مجاهدان مردمیِ عرصه جهاد اقتصادی در حوزه انتخابیه از کلیه مسئولان که وظیفه حمایت از تولیدکنندگان را دارند تقاضا می کنم از همه ظرفیت ها و توانمندی‌های حوزه انتخابیه برای تحقق شعار سال بهره گیرند.
نماینده مردم گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد:همچنین از تمام جامعه نخبگانی، دانشگاهی و اقشار مختلف مردم شریف و ارزشمند حوزه انتخابیه درخواست می‌کنم برنامه ها، پیشنهادات، انتقادات و توصیه های دلسوزانه و عملیاتی خود را برای رشد و بهبود تولید و رفع موانع تولید در بخش های مختلف در اختیار خادم خود در خانه ملت قرار دهند.
حسینی پور بیان کرد: بر حسب وظیفه و امانتی که شما بر عهده من گذاشته‌اید، ضمن تقدیر از تمام کارها و فعالیت هایی که در امر رشد تولید، بهبود معیشت و اقتصاد مردم و کاهش تورم صورت گرفته است، سال ١۴٠٢ باید سال به ثمر نشستن این تلاش ها باشد تا شاهد رشد اشتغال، توسعه، افزایش سطح کمی و کیفی درآمد مردم و بهبود معیشت آنان شود.
وی افزود:امیدوارم سال جدید سالی باشد با برکت، توام با پیروزی‌های بزرگ، همراه با سلامتی و نشاط و لبخندی که به یکدیگر خواهیم داشت و با مهربانی و دلسوزی که از عمق وجود نسبت به همدیگر داریم و در امر سازندگی حوزه انتخابیه به آیه شریفه؛ «وَتَعاوَنوا عَلَى البِرِّ وَالتَّقوىٰ ۖ» تمسک جوییم.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت