پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 26 فروردین 1402 ساعت 19:01:: شناسه خبر: 133738

امام جمعه شهرستان کهگیلویه منصوب شد

صدای جنوب: با توجه به این‌که دوره اول امامت حجت‌الاسلام وحدانی‌فر در دهدشت به پایان رسیده بود، از طرف رهبر معظم انقلاب حکم امام جمعه دهدشت در دوره جدید تمدید و توسط مدیر دفتر نمایندگی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان کهگیلویه و بویراحمد به وی اهداء شد. حجت الاسلام عبودی درسخنانی گفت: ظرفیت نمازجمعه دردهدشت […]

صدای جنوب:

با توجه به این‌که دوره اول امامت حجت‌الاسلام وحدانی‌فر در دهدشت به پایان رسیده بود، از طرف رهبر معظم انقلاب حکم امام جمعه دهدشت در دوره جدید تمدید و توسط مدیر دفتر نمایندگی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان کهگیلویه و بویراحمد به وی اهداء شد.

حجت الاسلام عبودی درسخنانی گفت: ظرفیت نمازجمعه دردهدشت بسیار زیاد است و امام جمعه دهدشت باید بابرنامه ریزی  این ظرفیت راشکوفا نماید.

در این حکم آمده است:

جناب مستطاب حجت‌الاسلام آقای علی وحدانی‌فر (دامت افاضاته)

شبکه نورانی نماز جمعه این ثمره مبارک خون شهدای گرانقدر و یادگار امام راحل عظیم‌الشأن پس از احیاء در ام‌القرای جهان اسلام مسیر شکوفایی، ارتقای کیفی و افزایش اثربخشی را ادامه خواهد داد تا به مثابه قرارگاه ایمان، تقوا، بصیرت و اخلاق از روند تمدن‌سازی در گام دوم انقلاب پشتیبانی نماید.

از این رو به اعتماد به فضل الهی و در سایه عنایات حضرت ولی‌عصر(عج) ضمن قدردانی از مجاهدت‌ها و حضور پرثمری که در دوره اخیر داشته‌اید بر اساس مصوبه شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه برای یک دوره جدید از طرف رهبر معظم انقلاب حضرت آیت‌الله‌العظمی امام خامنه‌ای(مدظله‌العالی) جنابعالی که بحمدالله از شایستگی علمی و عملی و روحیه انقلابی برخوردار هستید به عنوان امام جمعه شهرستان کهگیلویه استان کهگیلویه وبویراحمد منصوب می‌شوید..

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت