پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 27 فروردین 1402 ساعت 13:01:: شناسه خبر: 133752

ضرب و شتم پرسنل اداره اجراییات شهرداری یاسوج توسط فروشندگان گیاهان کوهی و ماشین های سیار میوه فروشی _ انتقاد شدید مدیر اجراییات از منابع طبیعی و نیروی انتظامی _ تصاویر

مدیر اداره اجراییات شهرداری یاسوج از ضرب و جرح شدید برخی از کارکنان این شهرداری توسط رانندگان خودروهای سیار میوه فروشی و فروشندگان گیاهان کوهی خبر داد

 به گزارش صدای جنوب  ، فرزاد غلامیان شامگاه روز پنج شنبه  در جمع خبرنگاران اظهار داشت : بدنبال دستور و وظیفه قانونی که جهت جلوگیری از سد معابر و خودروهایی که چند تا کنار هم پارک کرده و حتی بعضا مردم را با نوشته های دروغ فریب می دهند اقدامات لازم در دستور کار قرار گرفت .

غلامیان ادامه داد؛ پاکسازی معابر شهر یاسوج از فروشندگان گیاهان کوهی که بسیاری از آنها گونه های گیاهی استان را تا مرز انقراض برده اند یکی از مهم ترین دغدغه های ما است که  متاسفانه نیروهای مظلوم حوزه اجراییات شهرداری مورد حمله عده ای از این افراد قرار گرفتند به نحوی که همین چند روز پیش اداره اجراییات شهرداری سنگباران شد .

غلامیان ادامه داد : در همین ارتباط هفته قبل یکی از پرسنل اجراییات شهرداری یاسوج با ۸ ضربه چاقو مورد حمله فروشندگان گیاهان کوهی قرار گرفت! که به مراکز درمانی منتقل شد .ایا کسی نباید به داد ما برسد. چرا متولیان سکوت کرده اند؟

وی خانشان کرد : عصر امروز نیز بنا بر وظایف شهرداری حسب ماده ۵۵ قانون شهرداری ها و پیشگیری از جرم، جهت برخورد با خودروهای سیار میوه فروشی ، رانندگان این خودروها در بلوار قرنی به پرسنل مظلوم شهرداری با استفاده از انواع سلاح های سرد حمله شد .

مدیر اداره اجراییات شهرداری یاسوج بیان کرد : حال یکی دو نفر از این پرسنل به شدت وخیم است که احتمال دارد جهت ادامه درمان به یکی از مراکز درمانی شیراز منتقل شود ..

فرزاد غلامیان ضمن انتقاد از عدم همکاری برخی از دستگاهها گفت : شهرداری یاسوج در این بین مظلوم واقع شده است ، چرا منابع طبیعی متولی گیاهان دارویی کمترین همکاری را با شهرداری جهت برخورد با این افراد ندارد؟ این دستگاه که می بایست دغدغه اصلی آنان صیانت از منابع طبیعی و جلوگیری از نابودی آن باشد باید در کنار محیط زیست و نیروی انتظامی به ما کمک کنند. 

وی گفت :بسیاری از این افراد خیلی گستاخی شده اند که اگر با آنها برخورد نشود شهر یاسوج شهریت خود را از دست خواهد داد اما شما ببینید علیرغم این همه تلاش برای ایجاد توسعه شهری و ایجاد نظم و انظباط شهری همه جا می گویند شهردار و شهرداری کجاست؟ الان ما هستیم بقیه مدعیان خدمت کجا هستند .

غلامیان ادامه داد؛ انتظار از نیروی انتظامی بیشتر از این است ما توقع همکاری و همراهی جهت ایجاد نظم و انظباط شهری داریم اما متاسفانه همکاری لازم صورت نمی گیرد ، حتی کوچکترین برخوردی با عوامل حمله با سلاح سرد به پرسنل شهرداری و سنگباران اداره اجراییات صورت نگرفته است که توقع داریم همکاری ها بیشتر شود تا نابهنجاری ها در شهر کمتر شود .

غلامیان گفت : حقیقت اینکه ما دیگر توان بیشتر از این را نداریم وظیفه ایجاد نظم و انضباط در شهر صرفا بر عهده شهرداری نیست و توقع می رود همه دستگاههای متولی به ویژه دستگاههای انتظامی و یگانهای مبارزه با بی نظمی سهری به ویژه پلیس راهور و نیروی انتظامی بشکل جدی وارد میدان شوند .

از دستگاه محترم قضایی به ویژه دادستانی محترم مرکز استان و معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان و نیز اداره کل تعزیرات استان برای ساماندهی این فضا و جمع آوری رفتار زشت فریب مردم توسط چند وانت و ماشین با قیمت های دروغین تقاضای مساعت و حمایت بیشتر داریم

 

 

 

 

 

 

 

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت