پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 28 فروردین 1402 ساعت 07:01:: شناسه خبر: 133788

میدان گازی مختار بویراحمد جزو طرحهای پیشنهادی در سفر دوم رئیس جمهور باشد

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: میدان گازی روستای مختار شهرستان بویراحمد جزو طرحهای پیشنهادی در دور دوم سفر رئیس جمهور اعضای هیأت دولت می باشد سید احسان عسکری در نشست پیگیری و هماهنگی طرحهای افتتاحی و کلنگ زنی دور دوم سفر رئیس جمهور و اعضای هیأت دولت به کهگیلویه و بویراحمد […]

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: میدان گازی روستای مختار شهرستان بویراحمد جزو طرحهای پیشنهادی در دور دوم سفر رئیس جمهور اعضای هیأت دولت می باشد

سید احسان عسکری در نشست پیگیری و هماهنگی طرحهای افتتاحی و کلنگ زنی دور دوم سفر رئیس جمهور و اعضای هیأت دولت به کهگیلویه و بویراحمد اظهار داشت: افتتاح این میدان گازی می تواند در بهبود اقتصاد استان و به ویژه شهر یاسوج تأثیر بسزایی داشته باشد.
وی افزود: یک تیم نظارتی با حضور سازمان مدیریت و برنامه ریزی و معاونت اقتصادی استانداری کهگیلویه و بویراحمد به منظور بررسی اطلاعات طرحهای پیشنهادی از سوی دستگاههای اجرایی این استان برای ارائه در دور دوم سفر رئیس جمهور و اعضای هیأت دولت به استان تشکیل شود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: کارشناسان معاونت اقتصادی استانداری این استان اقدام به پالایش و راستی آزمایی داده ها و اطلاعات طرحهای پیشنهادی از سوی دستگاههای اجرایی استان برای ارائه در دور دوم سفر رئیس جمهور و اعضای هیأت دولت می کنند.
عسکری عنوان کرد: اعتبارات و تسهیلات مورد نیاز برای تکمیل و افتتاح طرحهای پیشنهادی در دور دوم سفر رییس جمهور و اعضای هیأت دولت به کهگیلویه و بویراحمد هر چه زودتر از سوی دستگاههای اجرایی این استان برآورد و به معاونت اقتصادی استانداری استان اعلام شود.
معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: خلاصه اطلاعات هر کدام از طرحهای پیشنهادی در دور دوم سفر رئیس جمهور و اعضای هیأت دولت به این استان به طور دقیق، کامل و صحیح همراه با مدارک و مستندات لازم ارائه شود.
عسکری اظهار داشت: این خلاصه اطلاعات شامل میزان سرمایه گذاری، تعداد اشتغال، استعلامهای دریافتی و مجوز زیست محیطی باشد.
وی خواستار تهیه عکس و تصویر برای اعلام جزئیات کامل طرحهای پیشنهادی در دور دوم سفر رئیس جمهور و اعضای هیأت دولت به کهگیلویه و بویراحمد از سوی دستگاههای اجرایی این استان شد.
مدیرکل هماهنگی امور سرمایه گذاری و اشتغال استانداری کهگیلویه و بویراحمد نیز در این نشست با اشاره به در پیش بودن دور دوم سفر رئیس جمهور و اعضای هیأت دولت به استان، گفت: لازم است که استفاده بهینه و بهره مندی هر چه بیشتری از آن شود.
محسن ضامن فر اظهار داشت: دور دوم سفر رئیس جمهور و اعضای هیأت دولت به کهگیلویه و بویراحمد فرصتی ارزنده برای کمک به توسعه این استان در زمینه های مختلف است و باید با آمادگی لازم به استقبال آن رفت.
وی افزود: دور دوم سفر رئیس جمهور و اعضای هیأت دولت به کهگیلویه و بویراحمد می تواند دستاوردهایی چشمگیر برای این استان به دنبال داشته باشد به شرط آنکه نیازمندی ها، مسائل و مشکلات مختلف استان به نحو مطلوب شناسایی و ارائه شود.
مدیرکل هماهنگی امور سرمایه گذاری و اشتغال استانداری کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: آماده سازی طرحهای افتتاحی و کلنگ زنی برای ارائه در دور دوم سفر رئیس جمهور و اعضای هیأت دولت به این استان جزو اولویتهای مهم کاری مسئولان اجرایی استان است و استاندار نیز تأکید جدی بر آن دارد.
ضامن فر بر لزوم تسهیل و شتاب بخشی دستگاههای اجرایی کهگیلویه و بویراحمد در پاسخ دادن به مجوزها و استعلامهای مورد نیاز طرحهای پیشنهادی برای ارائه در دور دوم سفر رئیس جمهور و اعضای هیأت دولت به این استان تأکید کرد.
وی عنوان کرد: گره گشایی در امور مربوط به طرحهای پیشنهادی برای ارائه در دور دوم سفر رئیس جمهور و اعضای هیأت دولت به کهگیلویه و بویراحمد و حذف قوانین دست و پا گیر در این زمینه از سوی دستگاههای اجرایی استان ضروری است.
مدیرکل هماهنگی امور سرمایه گذاری و اشتغال استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: یکی از عمده ترین درخواستها در دور دوم سفر رئیس جمهور و اعضای هیأت دولت به این استان اختصاص تسهیلات بانکی یا اعتبار و تأمین سرمایه مورد نیاز برای تزریق به واحدهای تولیدی و طرحهای نیمه تـمام استان به منظور رفع کمبود منابع مالی آنها است تا هر چه سریعتر تکمیل و افتتاح شوند.
ضامن فر اظهار داشت: دستگاههای اجرایی کهگیلویه و بویراحمد نیازمندی های جامعه هدف خود را برای ارائه در دور دوم سفر رئیس جمهور و اعضای هیأت دولت به این استان تعیین و اعلام کنند.
وی افزود: هرگونه پیشنهاد دستگاههای اجرایی کهگیلویه و بویراحمد برای ارائه در دور دوم سفر رئیس جمهور و اعضای هیأت دولت به این استان باید کارشناسی شده باشد.

 

 

 

 

 

 

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت