پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 11 اردیبهشت 1402 ساعت 12:02:: شناسه خبر: 134363

تقدیر رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی کهگیلویه و بویراحمد از جامعه کارگری استان

همزمان با ۱۱ اردیبهشت روز جهانی کار و کارگر رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی کهگیلویه و بویراحمد پیام تبریکی صادر کرد

به گزارش صدای جنوب و به نقل از  روابط عمومی سازمان مدیریت و برنامه ریزی کهگیلویه و بویراحمد همزمان با ۱۱ اردیبهشت ( اول می)   “روز جهانی کار و کارگر” جهانگیر شاهینی رئیس این سازمان با صدور پیامی فرا رسیدن روز کارگر را به مدیران، کارفرمایان، کارگران و کلیه تلاشگران عرصه اقتصادی در سرتاسر استان کهگیلویه و بویراحمد، تبریک گفت.

در بخشی از پیام تبریک رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان خطاب به کارگران و تلاشگران عرصه اقتصادی کهگیلویه و بویراحمد آمده است:

توسعه و پیشرفت روز افزون و شکوفایی ایران اسلامی مدیون زحمات و تلاش‌های بی‌ وقفه کارگران نوآور و خلاق این مرز و بوم است و بی‌شک توفیقات حاصل شده درعرصه‌های علمی، اقتصادی و صنعتی کشور نتیجه مجاهدت‌ های این قشر از جامعه و همه ارکان نظام است.

 بی تردید اغلب پیشرفت‌های بشری در طول تاریخ از روحیه کار و تلاش و اندیشه ساختن آینده ای بهتر نشات گرفته است و در این میان کارگران به عنوان بازوان پرتوان هر جامعه‌ای، همواره ایفاگر نقشی مهم و اساسی در راه نیل به رشد، تعالی و شکوفایی هستند.

 اینجانب ضمن قدردانی از کارگران متعهد و پرتلاش استان، فرا رسیدن ۱۱ اردیبهشت ( اول می) روز جهانی کار و کارگر را به یکایک کارگران زحمتکش در سرتاسر استان تبریک عرض نموده، سلامتی و توفیقات روز افزون همگان را از درگاه خداوند متعال، مسالت می نمایم.

 

جهانگیر شاهینی

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان کهگیلویه و بویراحمد

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت