پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 19 اردیبهشت 1402 ساعت 18:02:: شناسه خبر: 134732

دهن کجی نیکزاد به کهگیلویه و بویراحمد و دولت سیزدهم /جزییات

بنیاد مسکن یکی از مجموعه هایی است که مستقیما با محرومان سروکار دارد و نیاز بود که شخصی دلسوز و جهادی در راس آن قرار گیرد .

پس از آغاز به کار دولت سیزدهم  استان کهگیلویه و بویراحمد همچون سایر استان ها شاهد تغییرات مدیریتی بود . بنیاد مسکن یکی از مجموعه هایی است که مستقیما با محرومان سروکار دارد و نیاز بود که شخصی دلسوز و جهادی در راس آن قرار گیرد .

پس از مدتی  مهندس عمادی از جوانان توانمند این حوزه بعنوان مدیر منصوب شد و از همان ابتدا بدلیل تعاملات و توانایی های وی تحولاتی در حوزه این مجموعه شکل گرفت که در طول ادوار بی سابقه بوده است .

در حوزه راه روستایی در طول مدیریت عمادی  به اندازه ۲۵ سال گذشته  زیرسازی و آسفالت انجام شد و در بقیه موارد نیز شاهد پیشرفت بودیم که در این مطلب قصد ارائه عملکرد وی را نداریم .

نکته حائز اهمیت که امروز موجب نگرانی جامعه انقلابی کهگیلویه و بویراحمد و مسولان ارشد استان شده ،عدم توجه نیکزاد مدیر بنیاد مسکن کشور به شرایط حاد استان در موضوع نهضت ملی مسکن  و انتصاب مدیری از نیروهای طرفدار دولت سابق  در راس بنیاد مسکن استان و  انتقال مهندس عمادی به خوزستان بوده است که این امر مصداق دهن کجی به مسولان ارشد و مردم است  .

این بی حرمتی به مجموعه مدیریتی استان و جریان انقلابی  قطعا بی پاسخ نخواهد ماند و این امر باعث شروع حواشی جدید برای مجموعه بنیاد مسکن کهگیلویه و بویراحمد خواهد شد و مردم آسیب آن را خواهند دید .

امید است که استاندار محترم استان با ورود جدی به این موضوع مانع از ایجاد تنش ها در این شرایط شود و نسبت به تغییر مدیر غیر همسو با دولت اقدام کند و اجازه ندهد که با انتصاباتی غلط مردم استان متضرر شوند .

 

منبع زاگرس ۲۴

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت