پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 20 اردیبهشت 1402 ساعت 07:02:: شناسه خبر: 134757

کهگیلویه و بویراحمد؛ دروازه ورود وزرا و مدیران ملی در دولت سیزدهم+ تصاویر

استان کهگیلویه و بویراحمد در دولت سیزدهم یکی از مقصدهای مهم سفرهای مسئولان ارشد دولتی در کمتر از دو سال گذشته بوده است.

به گزارش  صدای جنوب  کهگیلویه و بویراحمد به‌عنوان یکی از استان‌هایی که می‌تواند پایلوت همه وزارتخانه‌ها و نهادهای کشوری برای توسعه و پیشرفت باشد؛ استانی که باوجود خدمات بسیار زیادی که در آن صورت گرفته است همچنان برخی محرومیت‌های ریشه‌ای را در خود می‌بیند.

یکی از نکاتی که شاید کمتر به آن پرداخته‌شده است میزان حضور مدیران رده ملی از جمله وزرا، رؤسای سازمان‌ها و نهادها و … در کهگیلویه و بویراحمد در دولت‌های مختلف است؛ اتفاقی که در دولت سیزدهم شتاب بیش‌تری به خود گرفته است و شاهد حضور و بازدید مدیران بیش‌تر ازاین‌دست در سطح استان هستیم.

در دولت‌های گذشته حضور چند ماه یک‌بار یک مسئول کشوری تا مدت‌ها نقل محافل بود این در حالی است که در دولت سیزدهم شاهد حضور خوب و فعال وزرا، معاونان، هیئت‌رئیسه مجلس شورای اسلامی و … در شهرستان‌های مختلف کهگیلویه و بویراحمد هستیم.

نگاه ویژه دولت سیزدهم به استان کهگیلویه و بویراحمد و حضور مداوم مدیران ارشد آن در این استان، قطعاً نشأت‌گرفته از نگاه رئیس‌جمهور به این استان است که به‌زودی دومین سفر خود به این استان در کمتر از دو سال را انجام خواهد داد.

مقایسه اجمالی آمار سفرهای مسئولان ارشد دولت به کهگیلویه و بویراحمد در دوره‌های گذشته حکایت از افزایش ملموس حضور این مدیران در استان را دارد که امیدواری بیشتری برای مردم نیز به وجود آورده است و امید دارند که مشکلات و محرومیت‌های استان نیز کم‌تر شوند و در نهایت ریشه‌کن شوند.

در ادامه تعداد معدودی از اخبار مربوط به سفرهای مسئولان ارشد دولتی به استان کهگیلویه و بویراحمد را مشاهده می‌کنید:

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت