پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 20 اردیبهشت 1402 ساعت 11:02:: شناسه خبر: 134770

بازدید خبرنگاران، شهردار و اعضای شورای شهر دوگنبدان از پروژه های عمرانی/ عمران و آبادانی برای توسعه شهر ادامه دارد

پروژه های موثری در حوزه عمران شهری دوگنبدان در دست اقدام است علی رغم اینکه تکمیل و بهره برداری آنها شاید کمی زمان بر باشد ولی رنگ و روی این شهر نفتی را تغییر خواهد داد و نویدی خوش آهنگ در راستای تحولات خوب و چشمگیر در شهر دوگنبدان مرکز شهرستان گچساران بام نفتی ایران به گوش خواهد رسید.

صدای جنوب؛

مدتی است که بام نفتی هر گوشه آن با تلاش شهرداری و همراهی شورای شهر دوگنبدان به کارگاه و پروژه های عمران شهری تبدیل شده و صدای ماشین آلات و بیل و کلنگ کارگران مشغول به کار در جای جای این شهر حاکی از آن است هر چند مشکلاتی نیز وجود دارد که می‌بایست برای رفع آن‌ها تلاش کرد.
پروژه های موثری در حوزه عمران شهری دوگنبدان در دست اقدام است علی رغم اینکه تکمیل و بهره برداری آنها شاید کمی زمان بر باشد ولی رنگ و روی این شهر نفتی را تغییر خواهد داد و نویدی خوش آهنگ در راستای تحولات خوب و چشمگیر در شهر دوگنبدان مرکز شهرستان گچساران بام نفتی ایران به گوش خواهد رسید.
مجموعه شهرداری و شورای شهر دوگنبدان توجه ویژه‌ای به اجرای عملیات عمرانی در خصوص رفاه حال شهروندان و سرعت بخشیدن به کارها دارد تا وعده‌های داده شده در موعد مقرر خود به ثمر بنشیند.


شهردار دوگنبدان در بازدید خبرنگاران از پروژه‌های شهری گفت: بیش از ۶۷ طرح پیمانی، عمرانی شهری از محل اعتبارات عمرانی از سال گذشته تاکنون در این شهر اجرا و یا در حال ساخت است که با انجام آنان رفاه شهری متحول خواهد شد.
رضا قشقایی در حاشیه بازدید از برخی پروژه های عمرانی شهری این شهر اظهار کرد: پروژه های متعددی در سطح شهر دوگنبدان در دست اجراست.
وی بیان کرد: افزون بر۶۷ طرح پیمانی، عمرانی شهری از محل اعتبارات عمرانی از سال گذشته تاکنون در گچساران آغاز شده است.
شهردار دوگنبدان می‌گوید: از این تعداد طرح، ۱۰ مورد آن با اعتبار بیش از ۳۱۰ میلیارد ریال از محل اعتبارات عمرانی بوده است.
قشقایی عنوان کرد: از تعداد طرح های عمرانی هم اکنون سه مورد آن فعال و هفت طرح دیگر در حال مناقصه است و امید می رود عملیات اجرایی آن بزودی آغاز شود.
وی گفت: افزون بر ۵۷ طرح دیگر از محل اعتبارات داخلی با اعتبار ۵۰۰ میلیارد ریال در دست ساخت است.
شهردار دوگنبدان خاطرنشان کرد: از این تعداد ۲۴ طرح در سطح شهر فعال و ۱۲طرح با اعتبار ۳۶۰ میلیارد ریال در حال تشریفات قانونی است که عملیات اجرایی آغاز می شود.
قشقایی بیان کرد: پروژه تکمیل بلوار شهید جلیل پور شامل اصلاح هندسی اتصال بلوار نفت به فرمانداری بطول ۲ کیلومتر بصورت امانی و پیمانی با اعتبار ۸۰ میلیارد ریال و پیشرفت ۶۰ درصد در حال ساخت است.
وی افزود: امید می رود با اجرای این طرح، اصلاح هندسی حذف و مشکل ترافیکی این منطقه برطرف شود.
شهردار دوگنبدان با اشاره به اینکه تکمیل بلوار شهدا حد فاصل گلزار شهدا تا چهار راه باغ فردوس با اعتبار ۴۰ میلیارد ریال در قالب سه طرح هم اکنون در دست اجراست، ادامه داد: ادر قالب این طرح تعریض پل باغ فردوس، تکمیل کانال باغ فردوس، جدول گذاری و اصلاح هندسی بلوار انجام خواهد شد.
قشقایی اضافه کرد: پروژه ساماندهی ورودی شهر دوگنبدان هم اکنون در قالب چهار طرح با اعتباری بیش از ۱۰۰ میلیارد ریال در دست اجراست.
وی گفت: این پروژه در قالب جداره‌سازی ورودی شهر، پیاده روسازی ضلغ جنوبی، دیوار حایل بتنی با نمای فلاورباکس، پیاده رو سازی ضلع شمالی و کالورت به طول یک کیلومتر و ۲۰ درصد پیشرفت فیزیکی در حال اجراست.

خدمت به مردم دوگنبدان از شهرک هدایت تا کوی بهارستان

شهردار دوگنبدان اظهار کرد: پروژه ساماندهی کانال دفع آب شهرک هدایت به طول ۶۰۰ متر و اعتباری بیش از پنج میلیارد ریال در حال ساخت است.
قشقایی عنوان کرد: این طرح هم اکنون با اعتبارات منابع داخلی و پیشرفت فیزیکی ۹۰ درصد در حال ساخت است.
وی گفت: پروژه جدول‌گذاری کوی بهارستان به طول ۶۰۰ متر جدول دو لبه با اعتبار پنج میلیارد ریال از محل اعتبارات داخلی و با پیشرفت فیزیکی ۶۰ درصد در حال انجام است.


شهردار دوگنبدان تصریح کرد: عملیات اجرایی ۱۰ طرح در زمینه جدول گذاری در سطح معابر شهر دوگنبدان در سال گذشته با اعتبار ۵۰ میلیارد ریال آغاز شد که تاکنون ۸۰ درصد از این طرح به بهره برداری رسیده و مابقی در حال اجراست.
قشقایی بیان کرد: طرح تکمیل بلوار مهر (مسکن‌مهر) شامل آسفالت باند اول بلوار مسکن مهر، تکمیل جدول‌گذاری بلوار آلوا به بهشت زهرا به طول یکهزارو ۶۰۰ متر به صورت امانی و پیمانی با اعتبار۶۰ میلیارد در دست ساخت است.
وی ادامه داد: این طرح عمران شهری هم اکنون با پیشرفت ۶۰ درصد در حال اجراست که در نیمه نخست سال زیر بار ترافیک خواهد شد.

گامی برای امید به زندگی در شهرک لاله/اقدام برای تکمیل کانال باغ فردوس 

شهردار دوگنبدان اضافه کرد: پارک محله‌ای شهرک لاله به مساحت ۲ هزار مترمربع با اعتبار پنج میلیارد ریال از دیگر طرح از دیگر طرح های عمران شهری در دست اجرا در این شهرستان است که هم اکنون ۲۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و در هفته دولت امسال به بهره‌برداری خواهد رسید.
قشقایی اظهار کرد: این طرح شامل عملیات خاکی، کف‌پوش، فضای سبز و تاسیسات برقی و مکانیکی است.


وی عنوان کرد: عملیات اجرایی این پروژه عمران شهری در قالب سه طرح برای کاهش ترافیک سنگین بلوار نفت تا فلکه، تکمیل بلوار مالیات که در هفته جاری آغاز خواهد شد.
شهردار دوگنبدان اظهار کرد: طرح تکمیل کانال محلاتی از محل اعتبارات عمرانی در قالب ۲ فاز با اعتباری بیش از ۱۰۰ میلیارد ریال و پیشرفت فیزیکی ۱۵ درصد در حال ساخت است، طول این کانال در قالب ۲ فاز به طول ۷۵۰ متر است.
قشقایی گفت: بتن ریزی معابر پاسداران با اعتبار پنج میلیارد ریال، پیاده رو سازی ضلع غربی خیابان رزمندگان به طول ۸۰۰ متر و اعتبار پنج میلیارد ریال هم اکنون در حال اجراست.


وی تصریح کرد: از محل ماده ۱۷ ستاد بحران تکمیل کانال باغ فردوس با اعتبار ۱۷ میلیارد ریال اعتبار و ۱۰ درصد، تعریض دهانه پل باغ فردوس ۱۳ میلیارد ریال اعتبار ۳۵ درصد پیشرفت فیزیکی، و جدول گذاری و ساماندهی ورودی گلزار شهدا با پنج میلیارد ریال اعتبار و ۶۰ درصد پیشرفت فیزیکی در حال ساخت است.
قشقایی عنوان کرد: هم اکنون بیش از ۳۱ پروژه در سطح شهر دوگنبدان به صورت امانی و پیمانی در حال اجراست.

۱۱ طرح عمران شهری در دست اقدام است

وی افزود: عملیات اجرایی ۶ پروژه عمران شهری در اواخر ماه جاری آغاز خواهد شد که با اجرای این طرج ها فضای عمرانی تقویت و شهر دگرگون خواهد شد.
شهردار دوگنبدان ابراز کرد: این اقدامات با تلاش مجموعه شورای اسلامی شهر و شهرداری دوگنبدان انجام شده که منافع خوبی برای شهرستان و مردم خواهند شد.
وی اظهار کرد: با مشارکت و حمایتهای دولتی هم اکنون بیش از ۱۱ طرح عمران شهری با اعتباری بیش از یکهزار و ۹۵ میلیارد ریال در مناطق مختلف شهر دوگنبدان در دست اقدام است.


شهردار دوگنبدان ادامه داد: این تعداد طرح عمران شهری در زمینه جدولگذاری، بهسازی، زیر سازی، توسعه فضای سبز، تهیه و اجرای آسفالت در دست اقدام است.
قشقایی با اشاره به اینکه اولویت مهم شهرداری دوگنبدان در اجرای برخی پروژه ها کم کردن بار ترافیکی در سطح شهر است، گفت: عمده کارهای شهرداری دوگنبدان تمرکز در بازگشایی معابر بوده و پیوستگی مسیرهایی که بعضاً در مقاطعی قطع شده اند و ترددی بر روی آنها وجود ندارد.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت