پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 24 بهمن 1395 ساعت 13:11:: شناسه خبر: 13545

بی اخلاقی رسانه ای اینبار دامن عشایر شرابگروه سرفاریاب را گرفت/ هیس! شما حق ندارین آب بخورید

محمدرضا یکی از عشایر منطقه شرابگروه گفت متاسفم برای مسئولی که خدمت رسانی به عشایر را حتی در حد منبع ابی باور ندارد.

پایگاه خبری صدای جنوب:

هرچند پرداختن به کم کاری واستفاده از مسئولیت ناپذیری برخی مدیران اگر در عیان کردن واقعیت ها و کمک به حفظ بیت المال باشد امری بسیار پسندیده است اما بدون سند وتنهابر اساس شنیده ها و یا غرض ورزی حرفی رابیان نمودن تنها به تشویش اذهان عموم منجر میشود.
خبری که با عنوان (نشانه‌هایی از دستان آلوده برخی دولتمردان تدبیر و امید در کهگیلویه و بویراحمدحیف و میل پول عشایر مظلوم برای ویلای برادر یک مسئول و پیمانکار نورچشمی!)  از زبان فرماندارچرام بیان شد درچندروز اخیر متاسفانه بازهم بی اخلاقی بعضی از همکاران رسانه ای در پرداختن به خبری که چند سال قبل منتشر شد ودرهمان زمان نیز پاسخ داده شد باردیگر لزوم نظارت مسئولان رابررسانه ها جهت انعکاس واقعیات و همچنین بهره برداری نکردن از خبر در راستای منافع شخصی را بیشتر عیان نمود.
هرچند تلاش تیم خبری صدای جنوب برای ارتباط با مسئولان نتیجه ای نداشت اما اهالی این روستا به این خبر واکنش طنزامیزی داشتند.
عبدال یکی از ساکنان شرابگروه به صدای جنوب گفت حتما مسئولان و خبرنگاران فکر می کنند که ما در بانک های مختلف شرابگروه مشغول بکارهستیم.
محمدرضا یکی دیگر از عشایر منطقه گفت متاسفم برای مسئولی که خدمت رسانی به عشایر را حتی در حد منبع ابی باور ندارد.
علی کشاورز نیز گفت اینطور که معلومه ما عشایرمنطقه شرابگروه و پای بست نیازی به اب نداریم و خود و دام هایمان به جای اب، نوشابه می خوریم.
اما به گزارش صدای جنوب ،جمعیت عشایر این منطقه که طبق اسنادموجود بالغ بر ۳۰نفر هستند از حداقل امکانات تاکنون بی بهره بوده اند و فقط درسال های گذشته باپیگیری فراوان امورعشایر این منبع رابرای تامین اب انها احداث کرده است.
روستای شرابگروه در ۱۰کیلومتری سرفاریاب باداشتن اب وهوای مناسب همواره پذیرای عشایر در ییلاق و قشلاق حتی از استان های همجوار می باشد.
پایگاه خبری صدای جنوب درروزهای اینده به جزئیات این خبر و دست های پشت پرده می پردازد.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت