پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 07 خرداد 1402 ساعت 18:03:: شناسه خبر: 135725

دیدار اعضای بسیج مهندسی با رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی گچساران

سید یدالله افضلی مسئول کانون و کلینیک صنعتی سپاه، امید حسینی جانشین و فردین دلاوری مسئول روابط عمومی بسیج مهندسی سپاه ناحیه گچساران با صدرالله چهره‌آزاد رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان گچساران دیدار و گفتگو کردند.

صدای جنوب؛

سید یدالله افضلی مسئول کانون و کلینیک صنعتی سپاه، امید حسینی جانشین و فردین دلاوری مسئول روابط عمومی بسیج مهندسی سپاه ناحیه گچساران با صدرالله چهره‌آزاد رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان گچساران دیدار و گفتگو کردند.مسئول کانون و کلینیک صنعتی سپاه ناحیه گچساران گفت: در حال حاضر ۷۰۰ مهندس در این کانون عضویت دارند که ظرفیت موثری برای ارایه خدمات به صنعت‌داران، ادارات و ارگان‌های شهرستان به شمار می روند.سید یدالله افضلی میانگین مدرک تحصیلی اعضای کانون را کارشناسی‌ارشد اعلام کرد.وی با اشاره به فعال شدن مشاور صنعتی جهت ارایه خدمات به صنعت‌داران در روزهای سه‌شنبه به حضور بسیجیان در بدنه ادارات اشاره کرد.


در ادامه رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان گچساران گفت: با برنامه‌ریزی‌های انجام شده این اداره به شرکت‌ها ورود کرده و ارتباط تنگاتنگی ایجاد شده است.
صدرالله چهره‌آزاد بیان کرد: هم اکنون بیش از ۱۰ هزار کارگر در شرکت‌های تابع قانون کار این شهرستان مشغول بکار هستند.
چهره‌آزاد افزود: از این تعداد کارگر چهار هزار و ۳۳۸ نفر در شرکت نفت، چهار هزار نفر شرکت‌های زیر مجموعه پتروشیمی، ۸۳۵ نفر سد چم شیر و … مشغول به فعالیت هستند.
وی با بیان اینکه نرخ بیکاری در روستاهای گچساران زیر متوسط استان و کشور است، گفت: بر اساس آخرین آمار ثبت شده، نرخ بیکاری در شهرستان گچساران بیش از ۱۶ درصد بوده است.
وی تصریح کرد: مجموعه اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان گچساران از همفکری مجموعه بسیج مهندسی استفاده حداکثری را خواهد نمود.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت