پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 20 خرداد 1402 ساعت 11:03:: شناسه خبر: 136261

سهمیه آرد نانوایی ها بر اساس کیفیت نان تولیدی خواهد بود/ میزان ارد کسر شده نانوایی ها اضافه می شود

مدیرکل هماهنگی امور اقتصادی استانداری اظهار داشت: گشت های نظارت باید کنترل بیشتری بر روند آرد و پخت نان داشته باشند و برخورد قاطع با متخلفان را در دستور کار خود قرار دهند.

صدای جنوب:

مدیرکل هماهنگی امور اقتصادی استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: سهمیه آرد نانوایی ها بر اساس ۲ شاخص کیفیت نان تولیدی و قانونمندی نانوایان می باشد.
به گزارش پایگاه خبری الگن خبر حسن رضاپور در نشست کارگروه آرد، نان و گندم استان بر تشدید نظارت بر عملکرد نانوایی ها به صورت هدفمند و مردمی تاکید کرد و اظهار داشت: آمار و ارقام حاصل از سامانه های نظارتی به صورت روزانه رصد و جهت تصمیم گیری و کارشناسی دقیق در جلسات کارگروه آرد و نان مطرح می شود.
وی با اشاره به عزم جدی استان به ارتقا بهره وری در حوزه های مختلف گفت: باید تصمیمات لازم جهت افزایش بهره وری در حوزه آرد و نان استان اتخاذ شود.

مدیرکل هماهنگی امور اقتصادی استانداری اظهار داشت: گشت های نظارت باید کنترل بیشتری بر روند آرد و پخت نان داشته باشند و برخورد قاطع با متخلفان را در دستور کار خود قرار دهند.

رضاپور تاکید کرد: نانوایی هایی که به اندازه کافی پخت نمی کنند یا سهم آرد خود را بدرستی مصرف نمی کنند مشمول اصلاح و کسر سهمیه شده و این سهمیه به سایر نانوایی های فعال تعلق خواهد گرفت.
وی خاطرنشان کرد: با اجرای طرح هوشمندسازی، رفتار نانوایان و نحوه مصرف سهمیه آرد و میزان فروشی نان به صورت کاملاً شفاف و دقیق قابل رصد و پیگیری است.

مدیرکل هماهنگی امور اقتصادی استاندار افزود: طرح هدفمندی آرد و نان از بهمن ماه رسماً عملیاتی و با پوشش چند مرحله آغاز شده است.

وی با بیان اینکه در ابتدای اجرای طرح سه مرحله هدف گذاری شد اظهار داشت: اصلاح آدرس نانوایی ها، نصب کارت خوان هوشمند و رصد عملکرد نانوایی ها اجرایی شد.

وی گفت: نظارت بر فعالیت ها و بهبود کیفیت کاری نیز در دستور کار قرار دارد.

مدیرکل هماهنگی امور اقتصادی استانداری اضافه کرد با پیگیری های انجام شده بیش از ۲۵۰ تن آرد نانوایی های استان جهت تخصیص به فرمانداری ها ابلاغ شد.

رضاپور اظهار داشت: این میزان تخصیص داده شده بیش از سهمیه کسر شده در استان می باشد.

وی گفت: باید کیفیت نان بیشتر شود و این امر نیازمند بازرسی و نظارت دقیق می باشد زیرا یکی از اساسی ترین موضوعات مورد توجه این کارگروه افزایش سطح کیفیت نان است.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت