پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 25 خرداد 1402 ساعت 09:03:: شناسه خبر: 136434

هشدار فرمانده انتظامی شهرستان گچساران به شهروندان

اخیرا مجرمین سایبری با ارسال پیامک و یا پیامک هایی در شبکه‌های اجتماعی با موضوع ثبت نام جاماندگان سهام عدالت، شهروندان را فریب داده ودر دام‌های خود گرفتار می‌کنند.

صدای جنوب؛

سرهنگ ارسلان خادمیان، فرمانده انتظامی شهرستان گچساران در تشریح این خبر بیان نمود: اخیرا مجرمین سایبری با ارسال پیامک و یا پیامک هایی در شبکه‌های اجتماعی با موضوع ثبت نام جاماندگان سهام عدالت، شهروندان را فریب داده ودر دام‌های خود گرفتار می‌کنند.
وی اظهار داشت : در این ترفند مجرمین سایبری با ارسال لینک‌های جعلی در متن پیامک و یا پیام‌ها، کاربران را فریب داده و جهت ثبت نام از طریق لینک معرفی شده تشویق می‌کنند وافراد پس از کلیک بر روی لینک مذکور به صفحات جعلی هدایت شده و یا بدافزاری بر روی گوشی نصب می‌گردد که منجر به گرفتاری شهروندان در دام مجرمین می‌شود.
سرهنگ خادمیان با بیان اینکه پیام‌هایی با عناوینی مانند ثبت جا ماندگان، واریز سود، و … با سرشماره‌های شخصی ، کلاهبرداری صورت می گیرد ،بیان داشت : به‌هیچ‌عنوان به چنین پیامک‌ها و یا تماس‌های تلفنی که در آن از شما درخواست اطلاعات شخصی را دارند، توجه ننمایید.
وی افزود: جهت پیگیری امورات مربوط به سهام عدالت به سامانه الکترونیکی سهام عدالت به آدرس https:‎//samanese.ir و یا به سامانه جامع اطلاعات مشتریان به آدرس https:‎//sejam.ir مراجعه نمایید وپلیس‌فتا شهرستان به صورت شبانه‌روزی آماده پاسخگویی به شهروندان و کاربران بوده و عموم مردم می‌توانند مشکلات خود را در خصوص فضای مجازی با مراجعه حضوری به پلیس فتا و یا استفاده از سایت پلیس‌فتا به نشانی www.cyberpolice.ir و تماس با مرکز فوریت‌های سایبری به شماره ۰۹۶۳۸۰ با کارشناسان ما در میان بگذارند.
سرهنگ ارسلان خادمیان فرمانده انتظامی شهرستان گچساران در پایان ضمن هشدار به مخلان نظم و امنیت در فضای مجازی از مردم خواست به توصیه ها وهشدار های پلیسی توجه نمایند.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت