پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 25 خرداد 1402 ساعت 15:03:: شناسه خبر: 136454

تنش و کمبود ۴۸ ساعته آب در شهر دوگنبدان/ ضرورت صرفه جویی و پرهیز از مصارف غیر ضرور

آب شهر دوگنبدان؛ مرکز شهرستان گچساران از عصر پنجشنبه به مدت ۴۸ ساعت دچار تنش آبی می شود.

صدای جنوب؛

آب شهر دوگنبدان؛ مرکز شهرستان گچساران از عصر پنجشنبه به مدت ۴۸ ساعت دچار تنش آبی می شود.
به گزارش روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آبفا استان کهگیلویه و بویراحمد، علی محمد غریبی گفت: آب بسیاری از مناطق و محلات شهر دوگنبدان بعلت لزوم بهسازی و انجام عملیات تعمیرات در خط انتقال ۳۰ اینچ حدفاصل ایستگاه پمپاژ آب امامزاده جعفر به سمت مخازن ذخیره آب شهر مذکور، دچار تنش می شود.
سخنگوی شرکت آبفا استان اظهار داشت: تنش آبی مورد نظر که با لزوم انجام عملیات کاری بصورت غیر پیش بینی شده بوده، از بعدازظهر پنجشنبه مورخ ۲۵ خرداد تا مقارن ظهر روز شنبه مورخ ۲۷ خرداد ماه ۱۴۰۲ و به مدت ۴۸ ساعت خواهد ادامه خواهد داشت.
مدیر روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان ضمن اشاره به تغییر زمان هفته صرفه جویی در مصرف آب و برق از هفته اول تیرماه به ۲۶ خرداد تا یکم تیر بعلت همزمان بودن با هفته قوه قضائیه گفت: از مردم با فرهنگ شهر دوگنبدان توقع داریم از مصارف غیر ضرور آب جدا پرهیز نموده و صرفه جویی در مصرف آب را در تمامی اوقات یادشده در برنامه شبانه روزی داشته باشند.
وی بیان کرد: بروز کمبود و افت فشار آب و بعضا کمبود و ٱفت شدید آب در شبکه توزیع بعضی از مناطق دور از انتظار نمی باشد.
مدیر روابط عمومی شرکت آبفا استان ضمن تقدیر از همکاری مدیرعامل و مجموعه مدیران تابعه صنعت نفت گچساران اظهار داشت؛ با توجه به وضعیت آب و هوایی گرم در شهر دوگنبدان، عملیات کاری مورد نظر با همکاری، کمک و بکار گرفتن امکانات و پشتیبانی شرکت بهره نفت و گاز گچساران و تلاش بی وقفه کارکنان واحد های مختلف امور آبفا شهرستان گچساران انجام خواهد گرفت.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت