پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 08 تیر 1402 ساعت 09:04:: شناسه خبر: 137104

پیام مدیر مجتمع تفریحی ورزشی گردشگری المپیک یاسوج به مناسبت عید سعید قربان

مدیر مجتمع المپیک باقری یاسوج در پیامی عید سعید قربان را تبریک گفت.

عید سعید قربان فرصتی بزرگ برای تقویت برادری و وحدت میان مسلمانان است. آرزومندم در این عید شریف، با بهره‌مندی از دریای رحمت واسعه الهی، زمینه همدلی بیش از پیش ملت‌های مسلمان فراهم گردد.»
به گزارش صدای جنوب در متن پیام مدیریت المپیک  یاسوج امده است

عید سعید قربان،عید تقرب به حضرت حق، رویش نور ایمان در دلهای آگاه مسلمین و پیروی از سنت ابراهیمی است. عید قربانی کردن هوی نفس در پیشگاه پروردگار عظیم و پیوستن به دریای بیکران رحمت اوست. عید قربان پاک ترین عیدهاست ، عید سرسپردگی و بندگی است. عید برآمدن انسانی نو از خاکسترهای خویشتن خویش است.

عید قربان که پس از وقوف در عرفات و مشعر و منا فرا مى رسد، عید رهایى از تعلقات است. رهایى از هر آنچه غیرخدایى است. در این روز، اسماعیل وجود را، یعنى هر آنچه بدان دلبستگى دنیوى پیدا کردیم قربانى کنیم تا سبکبال شویم.آنگاه که ابراهیم، اسماعیل را به قربانگاه عشق برد این ذات اقدس الهی بود که جلوه گر شد. این عشق آموختنی است.

 عید قربان عید نزدیک شدن دلهایی است که به قرب الهی رسیده اند و خداوند متعال را شاکریم که این نعمت را نصیبمان کرد تا عید قربان را جشن گرفته و آن را گرامی بداریم.

این عید پاک و بزرگ و مقدس ، عید سعید قربان را به تمامی مسلمین ایران و جهان وشما همشهریان گرامی و مردم شهید پرور استان کهگیلویه و بویراحمد  تبریک و تهنیت عرض نموده و از درگاه باریتعالی آرزوی سربلندی و سلامت را برای تمامی شما بزرگواران مسئلت دارم.

                              حاج توکل ازادی 
مدیر مجتمع تفریحی ورزشی و گردشگری المپیک یاسوج

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت