پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 13 تیر 1402 ساعت 15:04:: شناسه خبر: 137286

ششمین فرزند مادر کهگیلویه و بویراحمدی در آمبولانس فوریت های پزشکی متولد شد

رئیس مرکز اورژانس و -فوریت های پزشکی کهگیلویه و بویراحمد گفت:ششمین فرزند یک مادر درآمبولانس فوریت های پزشکی دیشموک از توابع این استان به دنیا آمد.

به گزارش صدای جنوب و به نقل از روابط عمومی فوریت های پزشکی کهگیلویه و بویراحمد،جهانبخش وحدت نژاد روز سه شنبه افزود: این مادر که فرزندان دوقلو پسر و دختر را باردار بود یکی از نوزادانش در آمبولانس فوریت های پزشکی و یکی در درمانگاه دیده به جهان گشود.

رئیس مرکز اورژانس و فوریت های پزشکی کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد:طی تماسی مبنی بر درخواست امدادرسانی به مادر باردار ۳۲ ساله با دردهای زایمانی و زایمان قریب الوقوع به مرکز پیام کهگیلویه در ساعت ۹ و ۲۷ دقیقه امروز سیزدهم تیرماه بلافاصله امدادگران پایگاه اورژانس ۱۱۵ دیشموک به محل مورد نظر واقع در روستای لیراب از توابع دیشموک اعزام شدند.

وی بیان کرد: با کمک کارشناسان اورژانس فوریت های پزشکی در مسیر اعزام به مرکز -درمانی نوزاد پسر متولد و نوزاد دختر نیزبه محض رسیدن به درمانگاه دیشموک به دنیا آمد.

رئیس مرکز اورژانس و فوریت های پزشکی کهگیلویه و بویراحمد ابراز کرد:مادر و هر دو نوزاد با حال عمومی مطلوب تحویل درمانگاه دیشموک شدند.

وحدت نژاد عنوان کرد:با تولد دوقلوهای امروز این مادر صاحب هفت فرزند شده است.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت