پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 14 تیر 1402 ساعت 14:04:: شناسه خبر: 137395

دستاوردهای سفر نخست رییس جمهور برای پیشرفت کهگیلویه و بویراحمد چه بوده است؟

دستاوردهای سفر نخست رییس جمهور برای پیشرفت کهگیلویه و بویراحمد امیدوار کننده است.

صدای جنوب:

دستاوردهای سفر نخست رییس جمهور برای پیشرفت کهگیلویه و بویراحمد چه بوده است؟

آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی در روزهای۲۲ و ۲۳ تیر ماه به کهگیلویه و بویراحمد سفر می‌کند. یکی از اهداف این سفر افتتاح و بررسی طرح هایی است که در سفر نخست رئیس جمهور در مهر ماه ۱۴۰۰ به تصویب رسیده بودند؛ باید دید تحقق مصوبات سفر قبلی چه دستاوردهایی برای پیشرفت این بخش از کشورمان داشته است.

دولت سیزدهم با شعار «دولت مردمی، ایران قوی» کار خود را آغاز کرد و در این مدت حدود ۲ سال تحولات مثبتی را در حوزه های مختلف اقتصادی، اجتماعی، سیاسی، فرهنگی و غیره رقم زده است.

استان کهگیلویه وبویراحمد در آستانه سفر دوم هیات دولت قرار گرفته است و مسئولان و تیم اجرایی دولت سیزدهم در کهگیلویه و بویراحمد از آغاز فعالیت دولت مردمی با کارکرد و رویکردی امیدبخش و کارشناسانه اقدام به تهیه و تدوین برنامه عملیاتی برای خروج از محرومیت و پرکردن گودال های عمیق و مشکلات انباشت شده از گذشته کردند.

تعداد زیادی از مصوبات مهم سفر نخست رئیس جمهور که طرح‌های مختلف بزرگ اقتصادی محسوب می شوند با حضور رئیس جمهور به بهره برداری می‌رسند از جمله آن ها می توان به طرح پتروشیمی گچساران که ۱۹ سال از کلنگ‌زنی آن می‌گذرد، سد چم‌شیر از ابرپروژه‌های تحول آفرین استان کهگیلویه و بویراحمد، بهره برداری از جاده پاتاوه به دهدشت به طول ۱۳۶ کیلومتر، افتتاح کارخانه قند و موارد دیگر اشاره کرد.

 

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت