پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 04 مرداد 1402 ساعت 10:05:: شناسه خبر: 138157

مسوولان پیگیر اخذ مجوز ماده ۲۳ پروژه‌های بخش آب

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کهگیلویه و بویراحمد گفت: در تلاش برای اخذ مجوز ماده ۲۳ پروژه‌های بخش آب و سد آبریز هستیم.

جلسه مجوز کمیسیون ماده ۲۳ پروژه‌های عمرانی محور گناوه-دوگنبدان، سد آبریز و پروژه‌های بخش آب با حضور استاندار و رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان در محل دفتر معاون اقتصادی سازمان برنامه و بودجه کشور برگزار شد.

در این دیدار که به منظور پیگیری و اتخاذ تصمیم در خصوص کمیسیون ماده ۲۳ پروژه‌های عمرانی ملی با حضور شوال‌پور معاون اقتصادی سازمان برنامه و بودجه کشور برگزار شد، در ابتدا احمدزاده استاندار استان گزارش کاملی از وضعیت استان ارائه و در خصوص برنامه‌های توسعه استانی و پروژه‌های عمرانی نکاتی را ارائه کرد.

در ادامه جهانگیر شاهینی رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان به برنامه‌ها و شاخص‌های توسعه استان، اشاره کرد.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کهگیلویه و بویراحمد گفت: پروژه‌های ملی استانی، جاده دوگنبدان-گناوه و پروژه‌های بخش آب در شهرستان‌های استان که پروژه‌های ملی محسوب می‌شوند نیازمند مجوز کمیسیون ماده ۲۳ هستند.

وی بیان کرد: سد آبریز یکی از پروژه‌های مهم و مطالبه مردم کهگیلویه است که این پروژه و سایر بخش‌ها نیازمند مجوز این کمیسیون است که در نهایت با موافقت معاون اقتصادی سازمان برنامه و بودجه قرار گرفت و مقرر شد در اسرع وقت اسناد پروژه‌های مورد اشاره جهت اخذ مجوز به کمیسیون ارائه شود.

شاهینی خاطرنشان کرد: همچنین به منظور تبیین مدل رشد اقتصادی و مدل تامین مالی پروژه‌ها و طرح‌های اقتصادی استان مقرر شد برنامه‌ای توسط سازمان مدیریت استان ارائه تا نسبت به بررسی و تایید آن اقدام شود.

پایان پیام/

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت