پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 06 مرداد 1402 ساعت 15:05:: شناسه خبر: 138226

امر به معروف و نهی از منکر بزرگترین انگیزه قیام امام حسین(ع)

امام جمعه شهر یاسوج گفت: بزرگترین انگیزه قیام امام حسین (ع) امر به معروف و نهی از مـنکر بود که این دو از مـهم تـرین ارکان دین است .

به گزارش صدای جنوب امام جمعه یاسوج در خطبه‌های نماز جمعه این شهر با بیان اینکه اینکه امروز روز عاشوراست، گفت: اجرای امر به معروف و نهی از منکر یکی از اهداف قیام عاشورا بود و این فرمان الهی است و همه ما موظفیم این فرمان را اجرا کنیم.
وی با اشاره به اینکه همه ما وظیفه داریم در مقابل ظالم و ظلم ایستادگی کنیم، افزود: ما در مقابل کسانی که میخواهند توحید را از بین ببرند، ایستادگی می کنیم.
وی با بیان اینکه ما نمی‌توانیم در مقابل فساد سکوت کنیم، گفت: عده‌ای در مقابل فساد قیام می کنند که امام حسین (ع) نیز قیام کرد تا ریشه ظلم و فساد را بخشکاند.
نماینده، ولی فقیه در استان با بیان اینکه خطر تحریف اسلام باعث شد که امام حسین(ع) قیام کند، تاکید کرد: همه ما وظیفه داریم از دین محافظت کنیم و نگذاریم دشمنان با روش های مختلف خدشه ای به دین وارد کنند.
وی با اشاره به صف آرایی دشمنان در مقابل ایران اسلامی، گفت: ندای جمهوری اسلامی ایران ندای حق و دفاع از مظلوم و برقراری عدالت است.
آیت الله حسینی از همه هیات های مذهبی و عزاداران تشکر کرد و گفت: مراسم های عزاداری در مناطق مختلف استان با شکوه برگزار شد و برخی با مدیریت کردن، برخی با عزداری و برخی هم با کمک مالی نقش خود را در این عزاداری های محرم ایفا کردند

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت