پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 08 مرداد 1402 ساعت 10:05:: شناسه خبر: 138264

۱۳ هزار میلیاردو ۳۰۷ میلیون تومان در دور دوم سفر فقط به حوزه زیرساخت استان

استاندار کهگیلویه وبویر از اختصاص ۱۳ هزار میلیارد و ۳۰۷ میلیون تومان در دور دوم سفر فقط به حوزه زیرساخت استان خبر داد.

سیدعلی احمدزاده در شورای برنامه ریزی و توسعه استان گفت: این میزان اعتبار در بخش های راه، آب، گاز و دیگر پروژه های زیربنایی در سفر دور دو رئیس جمهور به کهگیلویه وبویراحمد اختصاص داده شده است.
وی اظهار کرد: این میزان اعتبارات تنها در بخش عمرانی و زیرساخت ها منظور شده است و به غیر از اعتبارات در حوزه اقتصادی استان می باشد.
استاندار کهگیلویه وبویراحمد عنوان کرد: در دور اول سفر رئیس جمهور این اعتبارات نزدیک به هفت هزار میلیارد تومان بود که سرجمع اعتبارات دور اول و دوم سفر در بخش زیرساخت استان افزون بر ۲۰ هزار میلیارد تومان می باشد.
احمدزاده از ۲ اتفاق مهم و خوب ملی برای استان خبر داد و تصریح کرد: با پیگیری ها، تاکیدات و تلاش های به عمل آمده، سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان کهگیلویه وبویراحمد به عنوان عضو شورای بودجه ریزی کشور اعلام شد.
استاندار گفت: اتفاق دوم برای استان اینکه رشد پایه بودجه سنواتی کهگیلویه وبویراحمد به صورت قانون در آمد.
احمدزاده با بیان اینکه، چهارمین استان برتر تخصیص و جذب اعتبارات سفر در میان استان های کشور شدیم، اظهار داشت: اعتبارات سفر ۲ ساله است و حدود ۹ هزار میلیارد تومان آن باید با تلاش جهادی دستگاه های اجرایی استان امسال جذب شود.
استاندار به ارائه ۲۴۰ هزار فقره نامه مردمی در سفر دور دوم رئیس جمهور اشاره کرد و گفت: ۷۰۰ نیرو از دستگاه های اجرایی استان به صورت ۲ شیفت در حال دسته بندی و ثبت نامه هستند.
وی یادآور شد: در دور اول سفر تعداد نامه های مردمی ۸۰ هزار فقره بود و در این دور سه برار شده است.
احمدزاده اعلام کرد: در سال جاری نزدیک به ۹ هزار میلیارد تومان اعتبار از محل ها و ردیف های مختلف ملی و از وزارتخانه ها توسط دستگاه های اجرایی استان وارد استان شده است.
استاندار تاکید کرد: مدیران جهادی پای کار باشند و در تلاش و پیگیر باشند تا اعتبارات بیشتری از منابع مختلف ملی وارد استان کنند.
استاندار به رشد حجمی و گسترده اعتبارات دهیاری ها و اختیارات آنها اشاره کرد و گفت: دهیاران به لحاظ منابع اعتبارای مورد توجه ویژه قرار می گیرند و باید با برنامه و تلاشی جدی پای کار بیایند.
وی با بیان اینکه، فرمانداران و بخشداران نظارت ها را بیشتر کنند و عملیاتی تر پای کار باشند تصریح کرد: با این نگاه ویژه به حوزه دهیاری های استان، در بخش های زیرساخت روستاها تحولی خوبی ایجاد خواهد شد.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت