پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 09 مرداد 1402 ساعت 08:05:: شناسه خبر: 138283

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کهگیلویه:

پویش تأمین لوازم سرمایشی تا پایان تابستان ادامه دارد

صدای جنوب: سید علی‌اصغر پوربهشت  اظهار کرد: در راستای فعالیت‌های جهادی و محرومیت‌زدایی گروه‌های جهادی شهرستان، پویش تأمین لوازم سرمایشی برگزار شد.   فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کهگیلویه این پویش را در دو بخش تأمین اقلام سرمایشی و تعمیرات عنوان و تصریح کرد: ۶۷ وسیله سرمایشی طی یک ماه اخیر تهیه و تعمیر شد.   […]

صدای جنوب:

سید علی‌اصغر پوربهشت  اظهار کرد: در راستای فعالیت‌های جهادی و محرومیت‌زدایی گروه‌های جهادی شهرستان، پویش تأمین لوازم سرمایشی برگزار شد.

 

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کهگیلویه این پویش را در دو بخش تأمین اقلام سرمایشی و تعمیرات عنوان و تصریح کرد: ۶۷ وسیله سرمایشی طی یک ماه اخیر تهیه و تعمیر شد.

 

وی ارزش ریالی این اقلام سرمایشی را سه میلیاردریال عنوان کرد.

 

پوربهشت گفت: این کولرها بین نیازمندانی که در شهرستان از قبل شناسایی شده بود به همت گروه‌های جهادی شهرستان تهیه و توزیع شد.

 

وی با بیان این‌که این طرح از ابتدای تابستان امسال اجرا شده است، بیان کرد: پیش‌بینی می‌شود با توجه به درخواست‌ها و نیازسنجی‌های انجام شده، این طرح تا پایان تابستان ادامه داشته باشد.

 

پوربهشت افزود: هم‌چنین اردوهای جهادی تابستانه گروه‌های جهادی بسیج سازندگی سپاه شهرستان کهگیلویه از نیمه دوم مرداد ماه فعالیت‌ها و حرکت‌های جهادی خود را در راستای امر مهم و ضروری سازندگی و محرومیت‌زدایی انجام خواهند داد.

 

 

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت