پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 13 مرداد 1402 ساعت 13:05:: شناسه خبر: 138372

امام جمعه کهگیلویه:

امید آفرینی و روشنگری سرلوحه کار خبرنگاران باشد

صدای جنوب: امام جمعه کهگیلویه در خطبه های این هفته  دهدشت، به اهمیت وصیت کرد آشار کرد و ااظهار داشت:عمر انسان آنچنان کوتاه است که گاهی انسان برنامه ریزی نمی کند و فراموش می کند خانه دنیا موقت است و عمری کوتاه دارد. حجت الاسلام وحدانی فر گفت: یکی از مواردی که ضروری است برای […]

صدای جنوب:

امام جمعه کهگیلویه در خطبه های این هفته  دهدشت، به اهمیت وصیت کرد آشار کرد و ااظهار داشت:عمر انسان آنچنان کوتاه است که گاهی انسان برنامه ریزی نمی کند و فراموش می کند خانه دنیا موقت است و عمری کوتاه دارد.

حجت الاسلام وحدانی فر گفت: یکی از مواردی که ضروری است برای آن برنامه ریزی کند وصیت کردن است.وصیت یک دور اندیشی است و انسان از مرگی که می داند می رسد برنامه ریزی می کند و این فرصتی است که خداوند در اختیار انسان می گذارد.
امام جمعه کهگیلویه در بخش دیگری از خطبه های نماز جمعه این هفته هم با توصیه به تقوا و اوامر الهی به مشکلات (برق) مصلی امام جمعه اشاره کرد و گفت:یکی از مواردی که این روزها به مسئله جدی برای ضد انقلاب تبدیل شده بود مسئله تحریم محرم بود که خوشبختانه ملت هوشیار ایران نقشه های آنها را نقش برآب کردند.
بعد از شکست دشمن در این مبحث روی آوردند به قرآن سوزی در کشورهای مختلف و طراحی حمله های تروریستی در استان های مختلف که خوشبختانه با هوشیاری ملت ایران این برنامه های دشمن با شکست مواجه شده است.

وی با اشاره به وضعیت تحریم ها اشاره کرد: امروز تحلیلگران آمریکا به این امر اشاره می کنند که تحریم ها به فرصت ها تبدیل شده و امروزه حذف دلار در معاملات ارزی را در پی داشته است و دلار در معاملات ارزی در پایین ترین حالت خود قرار دارد.
امروز معادلات دنیا معادلات ارباب رعیتی نیست و کشورهای مختلف آفریقایی به این نتیجه رسید که باید رویه ارباب رعیتی را تغییر دهند.
حجت الاسلام وحدانی فر با توجه به نزدیک شدن به روز خبرنگار،،ضمن تبریک روز خبرنگار،ترویج امید در جامعه و امید افرینی را از وظایف مهم خبرنگاران دانست و گفت: خبرنگار باید امید و روشنگری و آگاهی را سرلوحه خود قرار دهد،
وی ادامه داد:خبرنگار صرفا نباید نویسنده باشد باید تحلیل کنند،امروز متاسفانه بعضاً خبرنگاران را تبدیل به روابط عمومی کردند که این سم است،خبرنگار باید نقد کند (نقد منصفانه)تا جامعه پیشرفت نماید. 

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت