پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 03 اسفند 1395 ساعت 05:12:: شناسه خبر: 13850

در نشست کمیته فرعی مبارزه با قاچاق کالا و ارز عنوان شد

تاکید مسئولان بر کنترل ورودی‌ها برای جلوگیری از قاچاق کالا در بازار کهگیلویه

تشدید نظارت و کنترل مستمر ورودی‌های شهر دهدشت برای مبارزه با قاچاق کالا باید در اولویت قرار گیرد.

اخرین نشست کمیته فرعی مبارزه با قاچاق کالا و ارز کهگیلویه درسال جاری در محل فرمانداری تشکیل ومسئولان بر مقابله با ورود کالای قاچاق به بازار تاکید نمودند.

به گزارش صدای جنوب،فرماندار کهگیلویه با اشاره به اینکه در ماه  فروردین قاچاق کالا افزایش می‌یابد گفت: تشدید نظارت و کنترل مستمر ورودی‌های شهر دهدشت برای مبارزه با قاچاق کالا باید در اولویت قرار گیرد.

علی پوزش ظهار داشت: با توجه به نزدیکی عید و احتمال سوءاستفاده افراد برای واردکردن کالاهای قاچاق نیاز است مسئولان نسبت به کنترل مداوم ورودی‌ها و تشدید نظارت بر بازار از شیوع این پدیده شوم جلوگیری کنند.
وی مبارزه با قاچاق کالا را حمایت جهادی از اقتصاد مقاومتی ذکر کرد و افزود: مبارزه با قاچاق کالا نقش مهمی در شکوفایی اقتصاد داخلی دارد.
پوزش عنوان کرد: مبارزه با قاچاق کالا یکی از برنامه‌های اصلی دولت تدبیر و امید برای تنظیم بازار است.

دادستان کهگیلویه نیز خواستار همکاری مردم و دستگاههای متولی در مبارزه زاقاچاق کالا شد وافزود هدف باید جلوگیری ازورود کالای قاچاق به بازار باشد واینکه ما نگذاریم این کالای قاچاق وارد شود.

وی تشدید بازرسی ها در ورودی های دهدشت را عامل مهمی در این زمینه دانست.

فرمانده انتظامی کهگیلویه نیز گفت نیروی انتظامی باقدرت وظیفه خود را در مقابله با پدیده قاچاق کالا و ارز انجام می دهد.

سرهنگ دشتیان افزود در این راستا در ورودی,های دهدشت بازرسی خود را دوچندان نموده ایم.
رئیس تعزیرات حکومتی کهگیلویه نیز در این جلسه گفت: در سال جاری ۲۵ فقره پرونده مربوط به قاچاق کالا تشکیل که همه آنها مختومه شده‌اند.
سعید آرمین ارزش ریالی این پرونده‌ها را یک میلیارد و ۵۸۰ میلیون ریال اعلام کرد.
وی با اشاره به آغاز گشت‌های مشترک برای کنترل بازار بیان کرد: تخلفات گران‌فروشی در تعطیلات نوروزی به‌صورت آنی رسیدگی خواهد شد.
آرمین گفت: نظارت بر واحدهای فروش البسه، مواد غذایی، آژانس‌های درون‌شهری، رستوران‌ها، آرایشگاه‌های زنانه و شرکت‌های مسافرتی در اولویت بازرسی قرار دارند.

رییس اداره صنعت و معدن کهگیلویه نیز گفت اقدامات انجام شده در مبارزه با قاچاق کالا بصورت مستمر در اختیار دستگاه ها بویژه فرماندار شهرستان قرارمی گیرد.

سید باقرافشین هوشیاری در ورودی های دهدشت وتشدید بازرسی را عامل مهم کاهش قاچاق دانست و گفت به موازات بازرسی ونظارت در ورودی ها در بازار نیز این اقدامات به خوبی  انجام می شود.

رییس اتاق اصناف کهگیلویه نیز در این نشست اظهارداشت با بازرسی های بعمل امده وهمچنین تشدید نظارت ها حجم کالای کشف شده افزایش داشته که این میزان کالای کشف شده به مسئولان گزارش شده است.

عین الله اخوان گفت: باید از ورود کالای قاچاق به شهرستان از مبادی ورودی جلوگیری کنیم.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت