پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 08 شهریور 1402 ساعت 08:06:: شناسه خبر: 139107

شب‌گردی مدیرکل با خودروی پلاک قرمز اداری

استفاده خانوادگی مدیرکل از خودروهای اداری و پلاک قرمز خارج از ساعات اداری در شهر یاسوج سوژه کاربران فضای مجازی شده است.

به گزارش صدای جنوب و به نقل از  سفـــیردنـــا؛ خودروهایی موسوم به پلاک قرمز در ادارات سراسر کشور تعریف‌شده‌اند که به‌منظور سهولت جابجایی و تسریع در پیگیری امورات شهروندان و ارباب‌رجوع و همچنین کاهش مصرف سوخت و انرژی در ساعات اداری به‌کارگیری می‌شوند.

اما آنچه در شهر یاسوج مرکز استان کهگیلویه مشاهده می‌شود استفاده برخی مسئولان از این خودروهای دولتی در زمان‌هایی به‌غیراز زمان اداری و گاها در تعطیلات و هنگام شب است که معمولاً برای استفاده شخصی و امور روزمره زندگی خود استفاده می‌کنند.

استفاده از خودروهای پلاک قرمز که بیت‌المال محسوب می‌شوند در شهر یاسوج باعث بی‌اعتمادی مردم از مسئولین شده و نارضایتی‌هایی را به دنبال دارد.

.

شب گذشته نیز حضور خودروی پلاک قرمز در شهر یاسوج مشاهده‌شده که گویا مدیرکل مربوطه به همراه خانواده خود در حال عبور از خیابان‌های شلوغ شهر بوده است.

این استفاده از خودروی اداری با پلاک قرمز توسط یکی از مدیران کل استان در سطح شهر آن هم با خانواده خود برای شهروندان تعجب آور بوده به گونه ای که سوژه کاربران مجازی شده است

ازآنجایی‌که محدودیت‌هایی در سوخت‌گیری باکارت سوخت موجود در جایگاه‌ها ایجادشده است، در هنگام شب افرادی که کارت سوخت ندارد و درخواست کارت سوخت از جایگاه می‌کنند با جمله: «کارت سوخت در این هنگام شب مختص خودروهای امدادی و اداری است» مواجه می‌شوند.

ازاین‌رو تردد بدون نظارت خودروهای پلاک قرمز در سطح شهر یاسوج در زمان‌های غیر اداری موجب القای حس بی‌عدالتی توسط شهروندان زیرا  پیش‌ازاین نیز استفاده شخصی از خودروهای پلاک قرمز و حمل اثاثیه حتی هیزم در سطح شهر یاسوج مشاهده‌شده که واکنش شهروندان و رسانه‌ها را در فضای مجازی به همراه داشته است.

شهروندان با مشاهده این خودروهای پلاک قرمز که خارج از زمان اداری در حال استفاده شخصی هستند از اداره مربوطه حس بی‌اعتمادی پیداکرده و ممکن است این موضوع را به سایر اداراتی که رعایت می‌کنند تعمیم دهند.

لذا شهروندان انتظار ورود استاندار و مراجع قضایی به این موضوع و شناسایی و برخورد با مدیران متخلف که از خودروهای پلاک قرمز استفاده شخصی می‌کنند رادارند.

منبع صبح زاگرس و سفیر دنا

انتهای پیام/

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت