پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 13 شهریور 1402 ساعت 01:06:: شناسه خبر: 139211

با محوریت حضور مجدد در لیگ برتر هندبال/

نشست هم اندیشی مدیران و کادر اجرایی و فنی باشگاه فرازبام خائیز با رسانه ها برگزار شد

نشست هم اندیشی مدیران و کادر اجرایی و فنی باشگاه فرازبام خائیز با رسانه ها و فعالان شبکه های مجازی با محوریت حضور مجدد در لیگ برتر هندبال برگزار شد.

صدای جنوب:

نشست هم اندیشی مدیران و کادر اجرایی و فنی باشگاه فرازبام خائیز با رسانه ها و فعالان شبکه های مجازی با محوریت حضور مجدد در لیگ برتر هندبال برگزار شد.

در ابتدای این نشست مجید پارسایی که به سبب حضور درتیم ملی نوجوانان چندصباحی از جو رسانه های کهگیلویه جداشده بود،اظهارداشت: رسانه ها یار هشتم فرازبام بوده و هستند و قطعا یکی از سیاست های کلی هندبال در شهر حضور، هندبال در بطن جامعه شهرستان بوده و خوشحالم به لطف خدا، کار مستمر ومدد رسانه ها این مهم تحقق یافت و بعد از حضور سه ساله در لیگ برتر و پس از وقفه ای کوتاه با تیم نو و راهبردی تازه با حضور تیمی که هشتاددرصد آن بومی است، شروع تازه داشته باشیم.

پارسایی ادامه داد: همدلی برای قهرمانی هندبال ضروری است و ماهنگی یک تیم و به نتیجه رساندن کار برای رسیدن به هدف کاری سخت، زمان بر و پر هزینه است و تلاش وافر میخواهد که با طراحی نقش راه با همکاری دوستان تا امروز به لیگ برتر رسیدیم وتازه اول کار هستیم و سقف آرزوهای هندبال در دهدشت کوتاه نیست.

پارسایی ضمن تقدیر از صدرا محقق هنرمند فعال حوزه شبکه های مجازی و رسانه هم استانی گفت: آرزوی ما حضور هندبال ایران در المپیک لس انجلس با حضور ستاره های هندبال دهدشت است همان وعده ای که در مستند تهیه شده توسط صدرا محقق وعده ان را داده بودیم و نیازاست مردم همراهی کنند تا حال آنها راخوش نماییم.

پارسایی ضمن گرامی داشت یاد و خاطره خبرنگار فقید زنده یاد علی صادقی گفت: در حوزه خبر ظرفیت بالایی در شهرستان وجود دارد و قدردان تک تک رسانه های همیشه همراه فرازبام هستیم وجا دارد از خبرنگار فقید و همراه مجموعه فرازبام زنده یاد صادقی تشکر کنم.

پارسایی افزود: در لیگ برتر امسال با اتخاذ رویکرد بومی گزینی در مسابقات حضور داریم و ستارگان شهرمان در قالب تیم با بزرگان هندبال ایران رقابت خواهند کرد که باتوجه به سرمایه گذاری تیم های رقیب این رقابت نابرابرخواهد بود.

پارسایی گفت: مهدی ازاد منجیری سرمربی تیم ملی نوجوانان به عنوان سرمربی، دکتر امید کاظمی از نخبگان پزشک ورزشی کهگیلویه به عنوان پزشک تیم و کادر بومی راهی مسابقات خواهیم شد و در این مسبر نیازمند همراهی رسانه ها و مردم دیارمان هستیم.

مهدی ازاد منجیری سرمربی تیم لیگ برتری فرازبام گفت : دو سال اخیر در رده های سنی در دهدشت هستم وانچه در توان داشتم برای فرزندان کهگیلویه گذاشتم و برای حضور در سطح بالاتر هندبال و مسابقات آسیایی برای حضور در مسابقات جهانی روی سکو بریم.

آزراد منجیری افزود : هندبال در دهدشت به سبب کار مدرسه ای ،اموزشی فرازبام و حمایت های باشگاه آموزش داده میشود و استعداد های خوبی در هندبال کهگیلویه وجود دارد که تلاش میکنیم با کار و تمرین رشد کنند.

دکتر کاظمی پزشک تیم فرازبام خائیز در لیگ برتر گفت : به لطف پارسایی و هندبال در کهگیلویه حضور دارم و امید دارم با همراهی سایر عزیزان برای موفقیت هندبال گام و قدم بر داریم.

ابوصالح دانشفر پیشکسوت ورزش کهگیلویه ضمن تقدیر از مجید پارسایی گفت : رسانه ها صدای مردم و بازتاب دهنده اتفاقات شیرین ورزش هستند و دنیا و تمام رویداد های ان به لطف رسانه کوچک شده و این خاصیت پر ارزش رسانه است.

پیشکسوت ورزش کهگیلویه گفت: فرازبام خائیز فخر ورزش استان و نام بلندی برای معرفی ورزش استان است.

دانشفر ادامه داد: فرازبام خائیز معرف استانی است که همیشه محروم بوده و دیدیم در مسابقات جهانی با حضور آیندگان هندبال جهان پسران کهگیلویه با حمایت باشگاه فرازبام و مجید پارسایی درخشیدند ونام نیکی به یادگار گذاشتند.

دانشفر گفت : هندبال کلمه شیرین ورزش استان است و امروز در خانواده ها هندبال حضور دارد و این به مدد سرمایه گذاری و دلسوزی مجید پارسایی است که با دست خالی در میان قدرت های اقتصادی هندبال ایران افتخار افرینی کردند.
مدیرعامل هندبال فرازبام خاییز دهدشت درپاسخ به خبرنگار صدای جنوب گفت:
ما در دهدشت زیرساخت نداریم وداشتن هتل حداقل حق مردم کهگیلویه است تابتوانیم تیم های مطرح کشور و حتی تیم های خارجی رابه دهدشت بیاوریم.
وی گفت: بارایزنی بااستاندار مقرر شد امکان ساخت کمپ مجهز ورزشی برای تیم هندبال فراهم شود و آقای احمدزاده استاندار بانوشتن نامه به مسئولان ذیربط از جمله اقای اشرف زاده معاون املاک و حقوقی راه و شهرسازی استان دستور لازم راصادر ولی آنها اجرای طرح را بعداز مسکن مهر دهدشت پیشنهاد دادند که فنی وکارشناسی نبود و عملا دستور استاندار رانادیده گرفتند و به بایگانی سپرده شد.

وی باقدردانی ازسردار خرمدل اظهارداشت: فرمانده سپاه فتح استان درهرشرایطی حامی وپاسخگوی فرازبام است و برای هندبال فرازبام سنگ تمام گذاشته است.

وی از نماینده مردم کهگیلویه درمجلس نیز خواست درجهت برطرف شدن مشکلات این تیم پای کار باشد و به وعده های داده شده عمل نماید.
پارسایی تاکید کرد برای قدرت نمایی در مسابقات نیازمند توجه همه مسئولان هستیم و بی مهری انها راقبول ندارم ولی برخی از انها درکی از موضوع هم ندارند.

پارسایی گغت: برای موفقیت فرازبام و توسعه کهگیلویه نگاه سیاسی ندارم و باهمه افراد مشکلات این تیم را درمیان گذاشته ام.
وی درپاسخ به سوالات حاشیه ای خبرنگاران تاکید کرد: هنوز تصمیم به حمایت ازشخص خاصی در انتخابات آتی مجلس نگرفته ام ولی معتقدم هندبال در مسیر توسعه است و راه خود را ادامه خواهد داد.

برچسب ها:

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت