پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 22 شهریور 1402 ساعت 11:06:: شناسه خبر: 139435

هیچ‌گاه نقش سپاه و تیپ ۴۸فتح را در حل بحران‌های بخش کشاورزی فراموش نمی‌کنم

رییس سازمان جهاد کشاورزی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: نقش مجموعه سپاه به ویژه تیپ ۴۸ فتح در صحنه‌ای خدمت به بهره‌برداری بخش کشاورزی اگرچه در سکوت و پشت صحنه است اما نقشی اساسی و فراموش‌نشدنی است.

صدای جنوب:

رییس سازمان جهاد کشاورزی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: نقش مجموعه سپاه به ویژه تیپ ۴۸ فتح در صحنه‌ای خدمت به بهره‌برداری بخش کشاورزی اگرچه در سکوت و پشت صحنه است اما نقشی اساسی و فراموش‌نشدنی است.

 

به گزارش روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان کهگیلویه و بویراحمد، سید علی معتمدی‌پور در مراسم زیارت عاشورا و رحلت پیامبر اکرم(ص) که از سوی حوزه نمایندگی ولی‌فقیه و با حضور سردار حکمتیان، فرمانده تیپ ۴۸ فتح سپاه، مدیران‌کل و کارمندان ادارات محیط‌زیست، منابع‌طبیعی، دامپزشکی، تعاون روستایی، پشتیبانی دام و مجموعه جهاد کشاورزی اظهار کرد: امروز اگر نگویم که تیپ ۴۸ فتح همواره در کنار ما به کشاورزان و بهره برداران خدمت کرده است، مدیون خواهم بود.

 

رییس سازمان جهاد کشاورزی استان کهگیلویه و بویراحمد، سیل مانسون را جلوه‌ای از خدمت بی‌منت به آسیب‌دیده‌گان بخش کشاورزی با وارد شدن خسارت چهار هزار و ۲۰۰ میلیارد تومانی دانست و افزود: عملکرد خوب استان در بحران‌های اخیر شاید در ظاهر به اسم جهاد نوشته شود اما عوامل پشتیبانی چون سپاه و‌ مجموعه استانداری همواره پر کنار ما هستند.

 

معتمدی‌پور در ادامه به دو دغدغه مهم رهبر معظم انقلاب در موضوع فضای مجازی و جهاد تبیین اشاره کرد و گفت: وقتی رهبری می‌گوید که اگر روزی رهبر نباشم در فضای مجازی فعالیت می‌کنم، تکلیف همه ما مشخص است و باید از هر فرصتی در بیان دستاوردهای نظام اسلامی استفاده کنیم.

 

رییس سازمان جهاد کشاورزی استان کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: امنیت غذایی مهمترین مولفه در هر نوعی از امنیت است و اگر جهاد تبیین مهم است در جهاد کشاورزی خیلی مهم است و البته نباید بیان واقعیات و روشنگری را فقط وظیفه مدیر دستگاه بدانیم بلکه باید همه ما در هر سطحی یک رسانه و یک تبیین‌گر باشیم.

 

وی روشنگری به موقع و دقیق را در کنار اشاعه آن دو رسالت حیاتی در جهاد کشاورزی خواند و گفت: قرارگاه جهاد تبیین در وزارت جهاد کشاورزی راه‌اندازی شد که فرمانده آن رییس سازمان و دبیر آن نیز سپاه است و تشکیل این قرارگاه نشان از اهمیت این راهبرد مدیریتی در مقابله با جنگ نرم و استحاله فرهنگی دشمن است.

 

انتهای پیام/

 

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت