پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 22 شهریور 1402 ساعت 22:06:: شناسه خبر: 139445

فرمانده تیپ ۴۸ سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد:

دلیل تطهیرنظام شاهنشاهی بیان نکردن دستاوردهای نظام اسلامی است/در سنگر امنیت غذایی در کنار جهاد کشاورزی هستیم

  فرمانده تیپ ۴۸ سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد گفت: اگر امروز عده‌ای به دنبال تطهیرسازی رژیم منحوس پهلوی هستند دلیلش این است که ما دستاوردها و خدمات نظام اسلامی را به مردم نمی‌گوییم و بی‌تفاوت هستیم.   به گزارش روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان کهگیلویه و بویراحمد سردار حکمتیان در جمع مدیران و […]

 

فرمانده تیپ ۴۸ سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد گفت: اگر امروز عده‌ای به دنبال تطهیرسازی رژیم منحوس پهلوی هستند دلیلش این است که ما دستاوردها و خدمات نظام اسلامی را به مردم نمی‌گوییم و بی‌تفاوت هستیم.

 

به گزارش روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان کهگیلویه و بویراحمد سردار حکمتیان در جمع مدیران و کارمندان مجموعه وزارت جهاد کشاورزی و در آیین جهاد تبیین و مراسم سوگواری رحلت پیامبر (ص)، امام رضا (ع) و امام حسن مجتبی (ع) اظهار کرد: در عرصه امنیت غذایی در وسط میدان گوش به دهان فرمانده امنیت غذایی این استان هستیم و هر جایی لازم باشد در کنار آقای معتمدی‌پور و همکارانش در جهاد کشاورزی و عرصه مقدس خدمت به کشاورزان و تولید خواهیم بود.

فرمانده تیپ ۴۸ فتح کهگیلویه و بویراحمد افزود: جهاد کشاورزی روزی در جنگ تحمیلی دوشادوش فرماندهان سپاه جنگیدند و حماسه‌ها آفریدند و امروز در جنگ اقتصادی آنها فرمانده هستند و ما در کنار آنها هستیم.

سردار حکمتیان در بخش دیگری از صحبت‌هایش، استراتژی قومیتی و‌ مذهبی را یک راهبرد تاکتیکی دشمن برشمرد و گفت: آنها می‌خواهند با اختلافات قومی و مذهبی، کشور ما را ناامن کنند.

وی تصریح کرد: تیپ ظفرمند ۴۸ فتح روزانه در هزاران کیلومتر از مرزهای کشور در حال جنگ با تروریست‌ها و تکفیری‌ها و‌گروهک‌ها هستند تا آرامش و امنیت را برای مردم به ارمغان بیاورد.

این فرمانده ارشد سپاه ادامه داد: پیام امروز من و همه نظامیان به مردم این است که تا آخرین فشنگ از داشته‌ها و منافع آن‌ها دفاع می‌کنیم و اجازه ناامن شدن جزیره امن ایران را نمی‌دهیم.

سردار حکمتیان خطاب به مردم تصریح کرد: به حدی از اقتدار و امنیت رسیدیم که به شما بگویم با خیال راحت بخوابید و آب در دلتان تکان نخورد؛ آنقدر قوی شدیم که فکر حمله نظامی به سر هیچ کشوری نمی‌زند و این را عملکرد ما در منطقه می‌گوید؛ ما چه در داخل و چه در مرزها و چه در بیرون از مرزها برای دفاع از کیان اسلام و انقلاب با اقتدار می‌جنگیم و در میدان هستیم.

وی ادامه داد: یادتان رفته که عراق با حمایت ۳۶ کشور با چه اهدافی به خاک ما حمله کرد و در روزهای ابتدایی جنگ شهرهای ما و زنان و کودکان ما را محاصره کرد؟ اما امروز ابرقدرت‌ها به ایران التماس می‌کنند؛ آمریکا را خار و ذلیل کردیم نمی‌دانند چه کنند، اگر بروند بی‌آبرو می‌شوند اگر بمانند هم هر روز می‌خورند و‌خار و خفیف می‌شوند.

سردار حکمتیان افزود: دشمنان ما مطمئن هستند که در جنگ سخت نمی‌توانند ضربه‌ای به بزنند و برای همین جنگ با افکار و اعتقادات ما را آغاز و پشت‌بام‌های ما را از ماهواره‌ها و واتساپ و تلگرام و اینستاگرام پر کردند و اهداف خودشان را دنبال می‌کنند و ما باید هوشیار باشیم.

وی با بیان اینکه دشمن کارش دشمنی است و نمی‌خوابد، تصریح کرد: دشمن می‌خواهد ناکارآمدی نظام اسلامی را اثبات کند و برای این هدفش از هیچ اقدامی دریغ نمی‌کند اما تمرکز آنها روی تحریم‌های اقتصادی و تغییر باورها و اعتقادات ماست.

حکمتیان ادامه داد: امروز گفتمان ما گفتمان مقاومت و شعار ما شعار هیهات من الذله و راهبرد ما راهبرد عاشورایی است و یک روز زندگی و حکومت با عزت را بهتر از سال‌ها ذلت می‌دانیم.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت