پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 23 آبان 1402 ساعت 23:08:: شناسه خبر: 140508

سفر فرماندار کهگیلویه به بخش چاروسا/ پیگیری مشکلات مناطق محروم کهگیلویه اولویت «سیدحمزه محقق زاده»

فرماندار کهگیلویه با حضور در بخش چاروسا در حاشیه بازدید های روستایی گفت: از ابتدای سال تاکنون اقدامات توسعه ای ارزشمندی از جمله در حوزه گازرسانی و نیز راهداری برق..در این بخش انجام شده است.

صدای جنوب:

فرماندار کهگیلویه با حضور در بخش چاروسا در حاشیه بازدید های روستایی گفت: از ابتدای سال تاکنون اقدامات توسعه ای ارزشمندی از جمله در حوزه گازرسانی و نیز راهداری برق..در این بخش انجام شده است

وی با بیان اینکه طی شش ماه کذشته به طول۴۴ کیلومتر خدمات شبکه گذاری گاز در ۱۴ روستای بخش چاروسا به انجام رسیده است افزود: همچنین تلاش براین است تا پایان سال در حوزه مخابراتی و در راستای کیفیت خدمات شبکه های ایرانسل و همراه اول بصورت عملیاتی اقداماتی صورت گیرد


محقق زاده با اشاره به تکمیل و بهره برداری خط دو مداره برق در اینده نزدیک تصریح کرد: ۱۴هزار مشترک در سه بخش از جمله بخش چاروسا خدمات این طرح برخوردار می شوند ضعف ولتاژ برق در تمامی روستاهای چاروسا مرتفع خواهد شد

فرماندار کهگیلویه در خصوص اهمیت پیگیریها ی لازم در بازدید های روستایی خود ضمن ابراز امیدواری در ارایه خدمات شایسته در راستای رفاه حال مردم روستاهای دور دست این بخش تصریح کرد: با توجه به عمق و اولویت بندی مشکلات در برخی روستاها، در تخصیص اعتبارات اینده روستاهای اقماری ویژه دیده خواهند شد.


نماینده عالی دولت در شهرستان خاطر نشان کرد: در صورت تخصیص اعتبارات مصوب سفر رییس جمهور برای شهرستان بخش اعظمی از مشکلات مرتفع می شود

وی در خصوص رفع مشکل گاز رسانی به برخی روستاهای بخش چاروسا گفت: با وجود موفقیت های پروژه گازرسانی در این بخش در برخی موارد بدلیل صعوبت منطقه و معارضت مردمی این طرح متحمل کندی است با این وجود فرایند با ساده سازی اداری قابل انجام است


وی تصریح کرد: اقدام جامع و مشترک دستگاههای خدمات رسان و مشارکت مردمی ضرورت محوری پیشرفت پروژه های توسعه ای در شهرستان می باشد.
فرماندار کهگیلویه با بیان اینکه سفر مسئولین به مناطق محروم می تواند گره گشای مشکلات باشد عنوان کرد: با دعوت از استاندار جهت حضور در شهرستان پیگیر مشکلات در بخش ها هستیم.

ملاقات مردمی فرماندار کهگیلویه در روستاهای بخش چاروسا
فرماندار کهگیلویه در ادامه سفر به بخش چاروسا  با اهالی چند روستای بخش دیدار و گفتگو کرد.
طی این دیدار سید حمزه محقق زاده به صورت چهره‌به‌چهره و بی‌واسطه با اهالی روستاهای گوراب.احمد سالار،سر اسیاب علیا،پاره بنگشتان،بلویری،جاورده،دشت ازادی،مورد سید،پاتاوه،شوتاور و اب له گفتگو کرد و ضمن شنیدن مطالبات مردم در (اجرای طرح هادی روستایی،اینتر نت،انتن دهی تلفن همراه،بازگشایی جاده بین مزارع،معارضت ملکی روستا با منابع طبیعی،ورودیهای روستایی،هماهنگی در ارائه تجهیزات بهداشتی، برق،راه روستایی..) دستورات لازم را برای تسهیل این مشکلات به مسئولان مربوطه داد.

بازدید فرماندار کهگیلویه از ابشار کمر دوغ و زیارت امامزاده سید محمید
در ادامه سفر، فرماندار کهگیلویه از طرح گردشگری ابشار کمر دوغ و امامزاده سید محمید، ورزشگاه شهر قلعه رئیسی و ساختمان اداری شهرداری این شهر بازدید کردند .

 

 

فرماندار کهگیلویه همچنین   با امام جمعه قلعه رئیسی دیدار کرد. 

در این دیدار بخشدار چاروسا، معاون عمرانی فرمانداری، شورای شهر و شهردار و رئیس آموزش و پرورش چاروسا و جمعی از مدیران خدمات رسان حضور داشتند.

حجت الاسلام علی حیدر حیدرخواه در این نشست با تبریک به فرماندار جدید کهگیلویه به سفارشی از امیرالمومنین خطاب به مالک اشتر اشاره و به مشکلات چاروسا پرداخت و گفت: مهمترین دغدغه مردم مشکل راه است و از سال گذشته تاکنون اقدامات خوبی در زمینه راه و جاده ها صورت گرفت اما به دلیل شدت محرومیت یا مشخص نیست یا نیاز به کار بیشتر دارد.

وی افزود: روکش آسفالتی که از قلعه دختر شروع شد امیدواریم ادامه داشته باشد و بتواند بقیه مسیر را هم دربر بگیرد و در بعضی روستاها با کمی کار می شود تحولی صورت بگیرد.

امام جمعه قلعه رئیسی بیان کرد: جاده سیلم و برفکوه بار گردشگری دارد
و جاده امامزاده سیدمحمید که بار ترافیکی دارد نیاز به کار دارد و نیاز است این مسیر هم بازگشایی شود و روکش آسفالت انجام بگیرد.

وی با انتقاد از بی برنامگی در قطعی برق خواستار مدیریت در قطعی های مکرر شد که نیاز است افت ولتاژ برق اصلاح شود و ادامه داد: طرح هادی بعضی روستاها مثل روستای شوتاور و بیسیدون یا انجام نگرفت و یا نیمه کاره رها شد و نیاز است بنیاد مسکن کار گازرسانی انجام دهد و نعمت گازی که صورت گرفت را با گیر و دار اداری تلخ نکنیم.

وی خواستار نظارت قوی بر بودجه ها در مناطق شد و خواستار تسریع در زمینه ورزشگاه شهر قلعه رئیسی شد که باید موضوع حل شود و در زمینه کاشت چمن کار جهادی صورت بگیرد.

نجیب الله ایزدخواه بخشدار چاروسا در این نشست ضمن خیرمقدم به فرماندار و اعضای شورای اداری کهگیلویه با بیان اینکه در یکسال اخیر خدمات ارزشمندی از سوی دولت مردمی در چاروسا صورت گرفت بیان کرد: بسیاری از خدمات در چاروسا تحولات عظیمی به وجود آورد که مهمترین این مشکل جاده های ارتباطی روستایی بود.

بخشدار چاروسا با بیان اینکه همچنان نیازمند عزم جدی برای رفع بسیاری از مشکلات روستاها به خصوص در زمینه راه های روستایی و گازرسانی باید کار را با تلاش جهادی انجام دهیم و خاطرنشان کرد: برای رفع بسیاری از مشکلات فقط نیاز است مسئولان تلاش کنند و مردم خود پای کار هستند.

داریوش فاطمیان عضو شورای شهر قلعه رئیسی در این نشست به مشکلات شهری قلعه رئیسی پرداخت و گفت: مشکل استادیوم قلعه رئیسی ضمن تلاش شبانه روزی مدیرکل ورزش و تلاش مسئولان بخش نیاز است برای کاشت چمن تلاش بیشتری صورت بگیرد و وظیفه ای را در زمینه حفر چاه گذاشتند که عملیات اجرایی آن شروع کرد.

فاطمیان به گزارشی از عملکرد شورای شهر و شهرداری پرداخت و گفت:جاده کمربندی با شش کیلومتر شروع شد و دو کیلومتر تا ورودی کمربندی با ۴۸کیلومتر دارد و چهار کیلومتر از ابتدا کل بازار دارد که نیاز است پیگیری شود، ساختمان شهرداری قلعه رئیسی با اعتبار داخلی، نصب دوربین در سطح شهر، آسفالت ورودی شهر به سمت دیشموک با همکاری راهداری، راه اندازی کارخانه سنگ شکن، نصب عکس شهدا و خرید هفت میلیارد تومان ماشین آلات از مهمترین اقدامات انجام گرفته است.

سیدحمزه محقق فرماندار کهگیلویه در این نشست با تقدیر از امام جمعه و بخشدار چاروسا همکاری خوبی بین مسؤولان است که امیدواریم ادامه داشته باشد و در ادامه تاکید کرد: بخش چاروسا در شهرستان کهگیلویه در مرکز قرار دارد و به همین دلیل اولین سفرم به مناطق را از چاروسا آغاز کردیم.

فرماندار کهگیلویه با بیان اینکه از یکسالی که از کهگیلویه فاصله گرفتم تاکنون که به چاروسا آمدم اقدامات و خدمات خوبی در بین مسیر بود که قابل تقدیر است و این به برکت نظام و دولت مردمی است تصریح کرد: اعتبار در بسیاری زمینه وجود دارد که نیاز دارد مسئولین پیگیر و بسیاری کارها را هم نیاز به اعتبار ندارد و تنها با همکاری و وحدت می شود انجام داد.

وی با بیان اینکه سفر مسئولین به مناطق محروم می تواند گره گشای مشکلات باشد عنوان کرد: در تلاش هستیم تا استاندار استان را به بخش چاروسا بیاوریم و پیگیر مشکلات این بخش باشد.

 

 

برچسب ها:

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت