پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 05 آذر 1402 ساعت 09:09:: شناسه خبر: 140928

برگزاری نشست شورای مدیران معاونت توسعه دانشگاه علوم پزشکی یاسوج در شهرستان مارگون/ تخصیص بالغ بر ۱۰ میلیارد ریال به شبکه بهداشت و درمان مارگون

سرپرست معاونت توسعه دانشگاه از پایش و ارزیابی شبکه بهداشت و درمان مارگون و نیز مرکز بستر درمانی این شهرستان طی دو روز متوالی خبر داد.

صدای جنوب؛

سرپرست معاونت توسعه دانشگاه از پایش و ارزیابی شبکه بهداشت و درمان مارگون و نیز مرکز بستر درمانی این شهرستان طی دو روز متوالی خبر داد.
به گزارش روابط عمومی معاونت توسعه دانشگاه؛ ابوالفضل دهبانی زاده گفت: این پایش به مدت ۲ روز انجام‌شد که در روز نخست کارشناسان چالش ها و کمبودات را در تمام زمینه ها بررسی و ارزیابی نمودند و همچنین در دومین روز از این بازدید که با حضور مدیران معاونت توسعه دانشگاه و همچنین مدیر و کارشناسان این شبکه جهت هم اندیشی برگزار شد؛پیشنهادات مطلوب و مناسبی نیز ارائه گردید.


دهبانی زاده اضافه کرد: نیاز سنجی و اولویت بندی حل این نواقصات را در دستور کار قرار دادیم که مهم ترین آنها گازکشی برخی از مراکز بهداشتی این شهرستان، ایزوگام مرکز بستر درمانی و تعدادی از مراکز بهداشت و همچنین مطالبات پرسنلی بود، که برآورد اولیه هزینه رفع این چالش ها مبلغی بالغ بر ۱۰ میلیارد ریال بود که در راستای خدمات بهتر و شایسته تر به مردم و مراجعان به این مراکز اختصاص داده شد.
وی در ادامه خاطر نشان کرد: مشکل نبود دندانپزشک نیز در آینده نزدیک پس از طی فراینده مراحل اداری در تایم های عصر انجام خواهد شد.


دهبانی زاده با اشاره به کمبود نیرو در این مراکز خاطر نشان کرد: تامین نیرو و آموزش آنها، تامین پزشک و تجهیزات پزشکی، تعمیر و بازساری دو آمبولانس و برخی از تجهیزات پزشکی راکد از دیگر اولویت های ما برای رفع مشکلات این مراکز است.
در ادامه این نشست بازدیدی از بعضی از مراکز بهداشتی این شهرستان نیز بعمل آمد و از نزدیک روند ارائه خدمات به بیماران و مراجعان مورد ارزیابی قرار گرفت.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت