پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 14 آذر 1402 ساعت 23:09:: شناسه خبر: 141155

بهترین و رساترین رسانه ی موحد

در چنین میدان سختی اما سید محمد موحد هر بار که حضور داشته است همراهی و حمایت مردم بعنوان بالاترین سرمایه را با خود به همراه داشته است و از قِبَل این حمایت و همراهی اینک در قامت «شیخ الوکلا» در سطح کشور شناخته می شود. اما براستی راز این موفقیت و سرمایه بزرگ کدام است ؟

صدای جنوب:

بهترین و رساترین رسانه ی موحد

تکرار و تداوم یک موفقیت هرگز اتفاقی و از سر حادثه و صدفه نیست. تاریخ انتخابات در کل کشور و بویژه در کهگیلویه و بویراحمد بیانگر سختی و دشواری این کارزار است و کمتر دوره ای در سه حوزه انتخابیه بوده است که اتفاقی خارج از تصور و احتمالات در آن بوقوع پیوسته باشد .
در چنین میدان سختی اما سید محمد موحد هر بار که حضور داشته است همراهی و حمایت مردم بعنوان بالاترین سرمایه را با خود به همراه داشته است و از قِبَل این حمایت و همراهی اینک در قامت “شیخ الوکلا” در سطح کشور شناخته می شود. اما براستی راز این موفقیت و سرمایه بزرگ کدام است ؟

موحد از روز اول که پا در عرصه انتخابات گذاشت به پشتوانه ی پایگاه و ارتباطات مردمی وارد شد و در تمام طول سال ها همین‌ مسیر را ادامه داد. او هیچ‌گاه به رفتارهای غیر اخلاقی، تخریب و بهتان علیه رقبا متوسل نشد و در تمام طول این سال ها بر حفظ اخلاق و نگه داشتن حرمت ها تاکید داشته است.
در این دوره که شاهد گسترش بیش از پیش فضای مجازی و شبکه های اجتماعی هستیم به شدت همین گسترش فضای مجازی شاهد بداخلاقی و بی اخلاقی های بسیار هستیم و متاسفانه برخی ها گمان می برند مدیریت فضای مجازی یعنی هتاکی و تخریب دیگران.
اما موحد و موحدی ها هرگز به چنین رفتاری نه باور داشته اند و نه حاضر به بازی در این فضای غیر اخلاقی هستند.
البته که درک و شناخت درست که در نزد سید محمد موحد وجود دارد قائل به وجود ظرفیت های رسانه ها و شبکه های اجتماعی است و بنا بر تحلیل منتقدین تیم رسانه ای موحد در دور قبل یکی از قوی ترین تیم های رسانه ای بوده است . تیمی که اسکلت بندی آن کماکان پایدار و در حال کار و فعالیت است. اما کار و فعالیت تیم رسانه ای موحد حول رفتار حرفه ای و در راستای معرفی توانمندی ها و شرح عملکرد سید محمد موحد است.
مردم خود بهترین قاضیان این عرصه هستند و قرار نیست فریب تیترهای جعلی و غیر واقعی را بخورند. آنها بخوبی می بینند و تفاوت ها را لمس می کنند.
کار کردن بدور از هیاهو و تخریب دیگران خود بهترین رسانه برای موحد است. رسانه ای که همیشه احوال مورد اعتماد و توجه مردم بوده است و با اتکا به همین رسانه که شخص موحد و عملکرد وی است؛ سید محمد موحد همیشه ی احوال انتخاب نهایی مردم بوده است.

نماینده ای که با مردم باشد علاوه بر عیان شدن توانمندی هایش برای مردم ، مردم نیز برای وی نقش رسانه را در معرفی ایفا خواهند کرد و مردم کهگیلویه بزرگ و حمایت آنان از موحد بهترین گواه بر توانمندی و تفاوت موحد با دیگران برای مردم است .

در چند وقت اخیر که انتخابات در فضای مجازی با هیجان توسط تعدادی مجازی باز محدود در حال شلوغ شدن است تیم رسانه ای موحد، رسانه را تنها برای تاثیرگذاری بر واقعیت دنبال کرده است و هرگز نگران نبودن در هیاهوی بی حاصل و مجازی نبوده و نیستند و شخص موحد خود نیز خود هرگز اجازه وقت تلف کردن و دعواهای فیک و مجازی را نمی دهد چرا که قرار نیست گره هی از مشکلات مردم در آنجا باز شود .

مهرداد حسینی

برچسب ها:

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت