پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 06 دی 1402 ساعت 09:10:: شناسه خبر: 141502

تخصیص ۲۰میلیارد ریال اعتبار به شبکه بهداشت و درمان بهمئی/ برگزاری نشست شورای مدیران معاونت توسعه دانشگاه علوم پزشکی برای نخستین بار در شهرستان بهمئی

ابوالفضل دهبانی زاده؛ سرپرست این معاونت از تخصیص ۲۰ میلیارد ریال به این شبکه خبر داد

صدای جنوب؛

به نقل از روابط عمومی معاونت توسعه دانشگاه علوم پزشکی یاسوج؛ ابوالفضل دهبانی زاده؛ سرپرست این معاونت در این نشست از تخصیص ۲۰ میلیارد ریال به این شبکه خبر داد و گفت: با توجه به ارزیابی های صورت گرفته و وجود کسری های مالی ناشی از وجود زیان های انباشته سال های گذشته در حوزه های مختلف بهداشت و درمان مبلغ ۲۰ میلیارد ریال به این شبکه تخصیص داده شد، که ۱۰ میلیارد ریال آن به بخش درمان و ۱۰ میلیارد ریال دیگر مربوط به بخش بهداشت می باشد.
سرپرست معاونت توسعه دانشگاه تصریح کرد: این بازدیدهای شهرستانی بر اساس برنامه ریزی های دانشگاهی و بنا به تاکیدات ریاست محترم دانشگاه به منظور ارزیابی شبکه های بهداشت و درمان و شناسایی چالش های پیش رو که نتیجه آن افزایش کیفیت ارائه خدمات به مردم و همشریان می باشد، صورت گرفته است.
وی خاطر نشان کرد: با بررسی هایی که انجام دادیم در حوزه تجهیزات تخصصی، پشتیبانی و رفاهی، نیروی انسانی و فضای فیزیکی اشکالات جدی وجود داشت که پیشنهادات مطلوب و مناسبی در این زمینه نیز ارائه گردید.
وی در ادامه ضمن تاکید بر لزوم هماهنگی های بین بخشی و برون بخشی افزود : طی ارزیابی ها، به این نتیجه رسیدیم که برخی از مشکلات این شبکه با همکاری ، هماهنگی و برنامه ریزی صحیح در سطح شبکه قابل حل هستند.
سرپرست معاونت توسعه در ادامه گفت : نشست شورای مدیران در شهرستان های استان نیز در راستای ایجاد تعامل ، هماهنگی و برنامه ریزی است لذا انتظار می‌رود دستور العمل ها و مصوبات با اولویت بندی اجرا و چالش ها بررسی و گزارش دهی شوند.
دهبانی زاده خاطر نشان کرد : امید است بتوانیم با هدفمند کردن اقدامات و برنامه ها گامی رو به پیشرفت و توسعه برداریم.
گفتنی است دهبانی زاده و هیات همراه در پایان این نشست؛ همچنین از همه بخش های بیمارستان ۳۲ تخت خوابی شهید حاج قاسم سلیمانی بهمئی بازدید کردند و از نزدیک روند ارائه خدمت به بیماران و مراجعان را مورد بررسی و ارزیابی قرار دادند .

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت