پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 12 دی 1402 ساعت 21:10:: شناسه خبر: 141593

گل های نرگس بهبهان آستان قدسی علی ابن موسی رضا(ع) را خوشبو نمودند

صدای جنوب: به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان بهبهان، نرگس های زائر بهبهان، امسال با نظم و آراستگی خاص و متفاوت از هر سال، در شب میلاد با سعادت بانوی دوعالم حضرت فاطمه زهرا(س) به سمت فرزند ایشان پرواز کرده و آستان قدسی علی ابن موسی رضا(ع) را خوشبو نمودند. سید ولی الله موسوی فرماندار […]

صدای جنوب:

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان بهبهان، نرگس های زائر بهبهان، امسال با نظم و آراستگی خاص و متفاوت از هر سال، در شب میلاد با سعادت بانوی دوعالم حضرت فاطمه زهرا(س) به سمت فرزند ایشان پرواز کرده و آستان قدسی علی ابن موسی رضا(ع) را خوشبو نمودند.
سید ولی الله موسوی فرماندار شهرستان بهبهان گفت آیین سنتی مذهبی مردم ولایتمدار شهرستان بهبهان که هرساله در فصل باروری گل های نرگس، به پاس حضور و اسکان حضرت امام رضا(ع) در زمان هجرت خود به سوی طوس در این شهر به بارگاه قدسی آن حضرت اهداء میشد امسال با نظم و هماهنگی ویژه ای برگزار شد.
در ابتدا با حضور خادمان حرم امام رضا(ع) در بهبهان، مراسم برداشت و دسته بندی گل های نرگس از نرگسزارها برگزار شد و پس از آن نرگس های زائر با پرواز به سوی مشهد به این شهر رسیدند.
در ادامه با حضور فرماندار، امام جمعه و برخی مسئولان شهرستان بهبهان، فعالان فرهنگی و نرگس کاران در کنار مقامات استانی از جمله نماینده ولی فقیه در استان و مدیران میراث فرهنگی در شهر مشهد، گل آرایی نرگس های زائر انجام و تقدیم ضریح مقدس امام هشتم شیعیان(ع) شد. این تقدیم، پیش درآمد جشنواره گل نرگس است که به زودی در دیار نرگس بهبهان برگزار خواهد شد.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت