پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 15 دی 1402 ساعت 17:10:: شناسه خبر: 141668

دختران حاج قاسم!/بانوان فعال فرهنگی و همسران طلاب در کهگیلویه تجلیل شدند

صدای جنوب: تجلیل از ۱۰۰نفر از دختران حاج قاسم، بانوان فعال فرهنگی در شهرستان کهگیلویه به همت اداره تبلیغات اسلامی شهرستان کهگیلویه، به مناسبت ولادت حضرت زهرا(س)از دختران حاج قاسم،بانوان فعال فرهنگی و همسران طلاب تجلیل شد. حجت الاسلام افتخاری مدیر کل تبلیغات اسلامی استان در جمع بانوان ضمن تبریک و تسلیت به مناسبت ولادت […]

صدای جنوب:

تجلیل از ۱۰۰نفر از دختران حاج قاسم، بانوان فعال فرهنگی در شهرستان کهگیلویه
به همت اداره تبلیغات اسلامی شهرستان کهگیلویه، به مناسبت ولادت حضرت زهرا(س)از دختران حاج قاسم،بانوان فعال فرهنگی و همسران طلاب تجلیل شد. حجت الاسلام افتخاری مدیر کل تبلیغات اسلامی استان در جمع بانوان ضمن تبریک و تسلیت به مناسبت ولادت با سعادت حضرت زهرا(س) و سالروز شهادت حاج قاسم سلیمانی به ابعاد شخصیتی آن بانوی دو عالم پرداخت و گفت:ابعاد شخصیت والای حضرت‌زهرا(س) بسیار گسترده و وسیع است که تنها در سایۀ تأمل و ژرف‌اندیشی می‌توان به گوشه‌ای از شخصیت و فضایل آن‌حضرت پی برد.
وی در ادامه نقش زن را در جامعه مهم خواند و گفت:زن و خانواده دو رکن اصلی جامعه بوده و نقش اساسی آنها در رشد و تعالی انسان غیرقابل انکار است.
مدیر کل تبلیغات اسلامی استان در ادامه به نقش حاج قاسم در جبهه مقاومت پرداخت و گفت،نقش حاج قاسم سلیمانی در پیروزی های جبهه مقاومت در مبارزه با استکبار جهانی، صهونیسم بین الملل و ارتجاع منطقه یک نقشی اثرگذار می باشد که موجب شد خلافت خودخوانده داعش در عراق و سوریه از بین رود و از وی به عنوان نمادی از مبارزه به تروریسم در جهان مطرح شود.
در ادامه حجت الاسلام بهادری رئیس اداره تبلیغات اسلامی کهگیلویه ضمن خوش آمدگویی به مسئولین و حاضرین،هدف از برگزاری چنین مراسماتی را علاوه بر ترویج شعائر دینی،افزایش ایجاد انگیزه و شادی در بین فعالین فرهنگی دانست.
وی گفت:در این مراسم از ۱۰۰ نفر از دختران حاج قاسم،بانوان فعال فرهنگی و همسران طلاب تجلیل شد که این خود جایی بسی امیدواری و خوشحالی است.

برچسب ها:

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت