پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 19 دی 1402 ساعت 14:10:: شناسه خبر: 141715

نشست شورای فرهنگ عمومی کهگیلویه خروجی قابل قبولی ندارد

صدای جنوب: نشست شورای فرهنگ عمومی شهرستان کهگیلویه موضوع فرزندآوری و افزایش جمعیت را در دستور کار داشت. در حالی که موضوع جلسه از قبل برای اعضا مشخص بود و فلسفه نشست، هم‌اندیشی برای ارائه راهکار در طرح موضوع است اما هنوز این فرهنگ در چنین نشستی نهادینه نشده و گویا دورهمی برای اتلاف وقت […]

صدای جنوب:

نشست شورای فرهنگ عمومی شهرستان کهگیلویه موضوع فرزندآوری و افزایش جمعیت را در دستور کار داشت.

در حالی که موضوع جلسه از قبل برای اعضا مشخص بود و فلسفه نشست، هم‌اندیشی برای ارائه راهکار در طرح موضوع است اما هنوز این فرهنگ در چنین نشستی نهادینه نشده و گویا دورهمی برای اتلاف وقت محسوب می‌شود.

موضوعی که اینبار صدای امام جمعه را درآورد و از مباحث بی‌ربط مطروحه انتقاد کرد.

حجت‌الاسلام علی وحدانی‌فر در این نشست گفت: حقیقتا یکی از علت‌هایی که جلسه شورای فرهنگ عمومی را با تأخیر برگزار می، کنیم بخاطر این است که خروجی قابل قبولی از نشست حاصل نشده است

امام جمعه کهگیلویه گفت: وقتی متناسب با مسائل شهرستان و نیز مطالبات ملی موضوع مطرح می، شود انتظار می‌رود اعضا با آمادگی برای ارائه راهکار و شکل‌گیری مصوبات اثربخش حضور پیدا کتند.

رئیس شورای فرهنگ عمومی کهگیلویه بیان کرد: در این نشست غالب صحبت‌ها بی ربط با موضوع بود.

وی با ابراز نارضایتی از اینکه اعضای شورا خارج از موضوع صحبت می کنند،افزود: به اصل موضوع پرداخته شود تا وقت جلسه هدر نرود.

حجت‌الاسلام وحدانی‌فر بیان کرد: موضوع مشخص است راهکار ارائه دهید. مباحث طولانی فاقد خروجی و انداختن توپ در زمین یکدیگر فایده ای ندارد.

وی با اشاره به چالش دهه آینده در دنیا و ضرورت توجه به فرزندآوری در کشور گفت: این موضوعی است که دغدغه اساسی برای رهبر انقلاب بوده و بارها خواستار برنامه‌ریزی برای جوانگرایی جمعیت شدند.

کارشناس مذهبی گفت: هر نهاد و دستگاه اجرایی وظیفه خود در قبال سیاست جمعیت را بداند و برای تحقق آن برنامه داشته باشد.عصردنا

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت