پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 23 دی 1402 ساعت 17:10:: شناسه خبر: 141960

پاکسازی و برف روبی محورهای برف گیر استان

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان: عوامل راهداری از دو شب پیش برای بازگشایی جاده‌های برف گیر کهگیلویه و بویراحمد در آمادگی کامل بودند.

به گزارش  صدای جنوب  مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان گفت: ۶۰ گردنه سخت گذر و برف گیر در جاده‌های استان وجود دارد که به صورت مستقیم کارکنان راهداری برای بازگشایی پای کار هستند.
حمیدرضا پیمانجو با اشاره به اینکه هم اکنون جاده های اصلی همه مناطق استان باز و تردد روان است افزود: جاده های بین روستایی که دیروز با بارش برف مسدود شده اند بازگشایی شده و یا در حال بازگشایی است.
وی از هم وطنانی که قصد تردد از معابر برون شهری استان را دارند خواست هنگام بارندگی وسایل نقلیه خود را ابتدا قبل از سفر از لحاظ سلامت و ایمنی بررسی کنند.
پیمانجو به مسافران توصیه کرد: هنگام بارش خودروهای کاربران جاده‌ای راهداری به سیستم گرمایشی، سوخت کافی، زنجیر چرخ، جیره خشک مجهز هستند و بارعایت فاصله طولی با خودروی جلویی در ادامه سفر با عوامل راهداری همکاری کنند.
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان  افزود: در صورت هرگونه مشکلی در تردد مردم می‌توانند به صورت تمام وقت قبل، حین و بعد از سفر با سامانه مرکز مدیریت راه‌های استان به شماره ۱۴۱ ارتباط برقرار کنند.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت