پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 04 بهمن 1402 ساعت 23:11:: شناسه خبر: 142209

تمام امکانات دولتی، دستگاه‌های اجرایی، موسسات در اختیار انتخابات باشد

استاندار کهگیلویه وبویراحمد گفت: همه امکانات دولت و دستگاه‌های اجرایی، موسسات و شرکت‌ها باید در اختیار انتخابات قرار گیرد.

به گزارش صدای جنوب و به نقل از  روابط عمومی استانداری کهگیلویه و بویراحمد، سید علی احمدزاده روز چهارشنبه در نشست شورای اداری با اشاره به اینکه انتخابات ۱۱ اسفند اولویت اول جمهوری اسلامی ایران است، تاکید کرد در پیشبرد کار انتخابات ۱۱ اسفند ماه هیچ کم کاری و بهانه‌ای قابل قبول نیست.
استاندار افزود: اگر گزارشی به دست ما برسد که مدیری در خصوص انتخابات و قرار دادن امکانات دولت در این خصوص قصوری مرتکب شده به عنوان کار خلاف قانون برخورد می‌کنیم.
‌وی عنوان کرد از دعوت دانشگاه‌های دولتی و غیردولتی برای حضور کاندیدای انتخابات مجلس در فضای دانشگاه‌ها استقبال می‌کنیم اما نباید گزینشی عمل کرد و افراد خاص دعوت شوند و تبلیغات صرفا برای افراد خاص ممنوع است.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: دانشگاه‌ها برای دعوت از کاندیدای انتخاباتی عدالت را رعایت کنید و از همه داوطلبانی که تمایل به حضور در این فضا و پاسخ‌گویی به جامعه مطالبه گر دانشگاهی دارند دعوت شود.
وی با اشاره به چهار مولفه سلامت، رقابت، مشارکت و امنیت مورد تاکید مقام معظم رهبری گفت: همه موظف هستیم برای تحقق مولفه های مورد نظر مقام معظم رهبری با جدیت پای کار باشیم.
استاندار رای مردم را حق‌الناس دانست و با تاکید بر اینکه مراقب رای مردم باشیم، گفت: زمینه فعالیت همه جریانات سیاسی در استان فراهم شود و گروه‌های سیاسی در محیطی سالم به رقابت بپردازند.

وی خطاب به اعضای شورای اداری با بیان این نکته مهم که مدیران دولتی مجریان انتخابات هستند، گفت: ما مجریان انتخابات نقشی در انتخاب مردم نداریم، آنها آزاد هستند هر کسی را که شورای نگهبان تایید صلاحیت کرده انتخاب کنند و حق تعیین تکلیف برای مردم در انتخاب کاندیداها را نداریم.
رئیس شورای اداری استنان با بیان اینکه دو انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری برای ما مهم است، گفت: دولت برای ایجاد شور انتخاباتی و ایجاد نشاط برنامه هایی انجام داده است.
وی در بخش دوم سخنان خود با اشاره به در پیش بودن چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی بر بزرگداشت برنامه‌های دهه مبارک فجر تاکید کرد و گفت: بالغ بر ۶۴۷ پروژه در حوزه عمرانی با اعتبار ۶ هزار و ۶۰۰ میلیارد تومان در این دهه کلنگ‌زنی و افتتاح می‌شود که دستگاه‌ها ریز پروژه‌های حوزه عمرانی را در اختیار رسانه‌ها قرار دهند و به تبیین اقدامات صورت گرفته در حوزه عمرانی بپردازند.
استاندار خبر خوبی برای مردم منطقه لنده و روستای شهید طیب داشت و گفت: پل شهید طیب به طول ۱۵۶ متر بر روی رودخانه مارون در دولت سیزدهم کلنگ‌زنی شد و در سفر رئیس جمهور مورد عنایت قرار گرفت و به همت راهداری و پیمانکار این پروژه در دهه فجر امسال افتتاح می‌شود تا به وصیت شهید طیب در توجه مسوولان به این روستا جامعه عمل بپوشانیم.

احمدزاده با بیان اینکه مردم در این منطقه برای عبور از رودخانه مارون مجبور بودند از جره استفاده کنند، گفت: در کنار پل جاده ای به طول ۱۷ کیلومتر در حال احداث است که بخشی از کار باقی مانده است.

استاندار با بیان اینکه در هفته دولت امسال هم تعداد زیادی پروژه به بهره‌برداری رسید، گفت: حوزه اقتصادی استانداری به همت بسیج رسانه و بنیاد نخبگان کار خوبی انجام دادند و در قالب اردوی راهیان پیشرفت بازدید از طرح‌ها را در دستور قرار دادند که بقیه دستگاه‌ها هم چنین کارهایی در راستای جهاد تبیین انجام دهند.
وی بیان کرد: یکی از راه های تشویق مردم و ایجاد امید در آنها تبلیغ انجام اقدامات دولت است.
احمدزاده در بخش پایانی سخنان خود با بیان اینکه پروژه های زیادی در حوزه اقتصادی در دهه فجر افتتاح و کلنگ زنی می شود که لیست این پروژه ها به اطلاع مردم رسانده می شود، امسال سال مهار تورم نام گذاری شده گفت: دولت نهایت تلاش خود را برای مهار تورم بکار گرفته است لذا دستگاه‌ها بر وجود کالا در بازار و کنترل بازار پای کار باشند.
وی بر تثبیت قیمت ها با توجه به در پیش بودن ماه مبارک رمضان و عید نوروز تاکید کرد و افزود: ذخیره سازی میوه شب عید و کنترل قیمت مرغ و سایر کالاهای اساسی مردم توسط دستگاه های متولی انجام شود.
احمدزاده به نشست با وزارء دولت اشاره و عنوان کرد: در دیدار با وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی مقرر شد پردیس سینمایی استان که در سفر وزیر ارشاد به استان قول آن داده شده به زودی کلنگ زنی شود.
وی از دیدار با وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات خبر داد و افزود: تا خرداد ماه سال آینده استان از نظر پوشش مخابراتی و فیبرنوری در حوره فناوری کاملا سبز می شود.
استاندار خاطرنشان کرد: در حال حاضر پوشش فناوری و فیبرنوری شهرستان های استان بالای ۹۰ درصد است و تا عید به ۹۷ درصد می رسد.
وی خاطرنشان کرد: خرداد ماه با همکاری شرکت برق، شهرداری یاسوج و منابع طبیعی رفع مشکلات در این حوزه ۱۰۰ درصد خواهد شد که اقدامات صورت گرفته در حوزه وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات برای یک دوره ۵۰ ساله جوابگوی نیاز کشور خواهد بود.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت