پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 11 اسفند 1395 ساعت 17:12:: شناسه خبر: 14223

چرام رتبه نخست طرح سرشماری عمومی نفوس و مسکن سال ۹۵ را کسب کرد/تقدیر نوروزی از فتاحی

شهرستان چرام رتبه نخست طرح سرشماری عمومی نفوس و مسکن ۹۵ استان کهگیلویه وبویراحمد را کسب کرد.

پایگاه خبری صدای جنوب:

شهرستان چرام رتبه نخست طرح سرشماری عمومی نفوس و مسکن  ۹۵ استان کهگیلویه وبویراحمد را کسب کرد.

به گزارش پایگاه خبری صدای جنوب،تلاشهای بی وقفه فرماندارسختکوش چرام نتیجه داد، شهرستان چرام موفق شد در طرح سرشماری نفوس ومسکن رتبه نخست استان را کسب کند و فرماندار این شهرستان مورد تقدیر رئیس سازمان برنامه وبودجه استان قرار گرفت.

مقوله سرشماری یکی از مهمترین موضوعاتی است که در هر جامعه انسانی از اهمیت بسیار بالایی برخوردار بوده و به نوعی نخستین گام مهم در نیل به توسعه پایدار تلقی می گردد.

این مهم در کشور عزیزمان ایران اسلامی نیز مطابق قوانین کشوری در دوره های زمانی ۵ ساله برنامه ریزی و با دقت و حساسیت ویژه ای اجرا و از قِبَل آن اطلاعات گران بهایی در زمینه های مختلف از جمله، جمعیت شهری و روستایی، مسکن خانوارها، بهداشت و میزان باروری، زاد و ولد، مرگ و میر، درصد باسوادی جامعه آماری و…، در اختیار دولت و تصمیم گیران امور کشوری قرار خواهد می گیرد.

خوشبختانه در سال جاری با برنامه ریزی های خوب انجام گرفته توسط مسئولین خدوم دولت تدبیر و امید، برای نخستین بار و در راستای کاهش هزینه ها، تسریع در اجرای عملیات آمارگیری و دستیابی به اطلاعات دقیق و مدون، با بهره گیری از امکانات الکترونیکی روز دنیا، طرح سرشماری عمومی نفوس و مسکن ۹۵ در دو مرحله از تاریخ ۳/۷/۹۵ تا ۲۴/۷/۹۵ به صورت اینترنتی و از تاریخ ۲۵/۷/۹۵ تا ۲۵/۸/۹۵ به صورت حضوری توسط آمارگیران محترم در اقصی نقاط کشور انجام گردید. این مهم در استان چهار فصل کهگیلویه و بویراحمد همگام با سایر استانهای کشور انجام گرددید که با توجه به ارزشیابی انجام گرفته توسط سازمان برنامه و بودجه استان خوشبختانه مطابق رتبه بندی صورت گرفته در بین هشت شهرستان استان، شهرستان چرام مقام نخست را کسب نموده و طی مراسمی از طرف رئیس سازمان برنامه و بودجه استان از فرماندار شهرستان با تقدیم لوح سپاس تقدیر بعمل آمد.

خبر:محسن زارعی

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت