پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 12 بهمن 1402 ساعت 19:11:: شناسه خبر: 142515

پیام حجت الاسلام محمد به مناسبت دهه مبارک فجر

نماینده مردم شهرستان های کهگیلویه،بهمئی،چرام و لنده در مجلس شورای اسلامی به مناسبت آغاز دهه فجر و فرا رسیدن چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی پیامی صادر کرد.

صدای جنوب:

حجت الاسلام والمسلمین سید محمد موحد نماینده مردم شهرستان های کهگیلویه،بهمئی،چرام و لنده در مجلس شورای اسلامی به مناسبت آغاز دهه فجر و فرا رسیدن چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی پیامی صادر کرد.

متن پیام بشرح زیر است:
بِسْمِ ٱللَّٰهِ ٱلرَّحْمٰنِ ٱلرَّحِیمِ
وَقُلْ جَاءَ الْحَقُّ وَزَهَقَ الْبَاطِلُ إِنَّ الْبَاطِلَ کَانَ زَهُوقًا
اسرا ۸۱
ایام‌ الله دهه مبارک فجر ، سرآغاز حماسه ، طلوع و اقتدار انقلاب اسلامی است که در تاریخ حیات ملت ایران صفحه زرین و درخشانی گشود که از طرفی تجلی شکوه و عظمت نهضتی مبتنی بر تعالیم نبوی‌ و حکومتی الهی است و از طرف دیگر جوشش انگیزه ها و اراده های ملت عزیز ایران اسلامی در نیل به کرامت انسانی برای ارزش ها و فطرت پاک بشری.
این روزها که انقلاب شکوهمند ایران اسلامی وارد چهل پنجمین سال عمر پربرکت خود می شود فرصت مغتنمی است تا پیام‌ فراگیر این انقلاب را مرور کنیم .پیامی که ملت های مظلوم و مسلمان نباید زیر سلطه نظام های استبدادی و استکبار بروند و ما امروزه نتایج‌ درخشان آنرا در سرزمین های اسلامی می بینیم که چگونه جبهه مقاومت از غزه تا سوریه ، یمن و… در برابر رژیم صهیونسیتی و تروریستی های وابسته به آمریکای جنایتکار ایستادگی کردند.
اینجانب در آستانه چهلمین و پنجمین سالگرد انقلاب اسلامی و فرارسیدن ۱۲ بهمن سالروز ورود تاریخی بنیان‌گذار کبیر و فقید انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) به میهن اسلامی، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و امام شهدا، و طول عمر باعزت برای مقام عظمای ولایت حضرت آیت الله خامنه ای(مدظله)، این‌ ایام فرخنده را به ملت ایران اسلامی به ‌ویژه جامعه بزرگ شاهد و ایثارگر و مردم ولایت مدار و همیشه درصحنه شهرستان های کهگیلویه ، بهمئی ، چرام‌ و لنده تبریک عرض می‌نمایم و از پیشگاه خداوند متعال توفیقات روزافزون را برای این ملت شریف و غیور خواستارم.
در پایان امید است با تلاش مضاعف در جهت عزت آفرینی ، توسعه پایدار و همدلی در حوزه‌ انتخابیه در پیشبرد اهداف ایران اسلامی بتوانم گامی موثر بردارم ۰
عزت و سربلندی تان را از خداوند متعال آرزومندم ۰
سید محمد موحد

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت