پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 16 بهمن 1402 ساعت 08:11:: شناسه خبر: 142660

به راستی راز ماندگاری موحد چیست!؟

آیا تا کنون به این موضوع فکر کرده اید که چرا در طول این سالیان مدید که از عمر سیاست ورزی کهگیلویه بزرگ می گذرد، موحد خوشنام و مورد اقبال عموم است؟به راستی راز ماندگاری موحد چیست؟

صدای جنوب:

آیا تا کنون به این موضوع فکر کرده اید که چرا در طول این سالیان مدید که از عمر سیاست ورزی کهگیلویه بزرگ می گذرد، موحد خوشنام و مورد اقبال عموم است؟به راستی راز ماندگاری موحد چیست!؟

موحد در این بیش از ۴۰ سال فعالیت مداوم سیاسی،با جریانات و گروه هایی با سلایق متفاوت،شخصیت های متنفذ و صاحب نام دنیای سیاست استان و به ویژه کهگیلویه بزرگ پنجه در پنجه رقابت افکند و در اکثر موارد نیز با تکیه بر اعتماد بالای مردم قدرشناس فتح و ظفر با او همراه بوده است.
اما و اما او هیچ وقت رقیب را تحقیر نکرد و هیچ گانه از دایره ادب خارج نشد. بعد از پیروزی خود را وکیل المله و متعلق به همه مردم دانست و برای گره گشایی از کار مردم سرزمینش شب و روز نشناخت.
منتقدانش همیشه می‌دانستند و هنوز هم بر این باورند که حس اعتماد بین موحد و مردم دیارش یک حس عمیق و مالامال از احترام بین الطرفین است.موحد هنوز در عقبه ذهنی مردم این دیار یک ملجا و پناهگاه برای روز تنگ و گرفتاری است.
موحد هیچ ابایی از توهین به خود و جرح آبرویش جهت گشودن گرهی هر چند کوچک از زندگی مردم این دیار ندارد.
پیگیری های مجدانه و گاه سرسام آور موحد باعث شده است که طرح های بزرگ که ناتمام رها شده بودند و گاها مهر رکود خورده بودند دوباره به جریان بیفتند و هم اکنون شاهد راه اندازی آنها باشیم و یا اینکه در شرف افتتاح باشند.
یادمان نرفته سال ۱۳۹۶ و ۹۷ که شایعه جمع آوری کارگاه پروژه جاده پاتاوه به دهدشت همه جا پیچیده بود.
این موحد بود که با آمدنش به جاده جان داد،پل ها و تونل ها را یگان به یگان زیر بار ترافیک برد و جاده را به مردم کهگیلویه بزرگ تحویل داد.
 فریادهای تصنعی در کانکس های تعبیه شده در زمین برهوت پتروشیمی دهدشت هنوز در گوش هایمان طنین انداز هست.تمسخر فنس پتروشیمی توسط سهامداران و بورس بازان که یادتان نرفته است؟
این موحد بود که ظرف کمتر از چهار سال این پروژه نیمه جان را دوباره قوت بخشید،صدها نفر را وارد چرخه کار و صنعت گری نمود و شکل اصلی یک کارخانه پتروشیمی را به آن عطا نمود.
مردم شریف بهمئی هیچ وقت پایداری و پافشاری موحد برای بزرگترین پروژه شهرستان را فراموش نمی‌کنند.پروژه ای که به گواه کارشناسان و پیمانکاران آب رسانی با وقفه های طولانی مدت و با کمبود بودجه دست و پنجه نرم می‌کرد اما با آمدن موحد در سال ۹۸ در اولویت قرار گرفت ظرف کمتر از سه سال در صد پیشرفت آن چشمگیر بوده،ایستگاه پمپاژ آن در حال تکمیل بوده و به گواه همه کارشناسان شرکت منابع آب استان بودجه آن کامل دریافت شده و اگر نبود کارشکنی های میراث فرهنگی استان خوزستان اکنون وارد مدار شده بود.
این ها و در کنار ده ها مورد دیگر همه مداومت و پیگیری این ابرمرد دنیای سیاست در حل مشکلات شهرستان های چهارگانه را به خوبی نشان می دهد.امری که خود نشانه دیگری از علت محبوبیت گسترده این روحانی جلیل القدر نزد مردمان کهگیلویه بزرگ است.
موحد ماندگار است و شخصیت او برای موکلین پرشمارش قابل احترام.و این قدرشناسی مردمان شریف کهگیلویه بزرگ است که موحد را همیشه در قله نگه داشته است.
سید سعید علوی اصل

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت