پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 03 اسفند 1402 ساعت 09:12:: شناسه خبر: 143571

حجت الاسلام موحد در همایش ورزشکاران کهگیلویه:

ورزشکار نیستم ولی حاضرم با ورزشکاران مسابقه بدهم

سیدمحمد موحد نماینده و کاندیدای انتخابات دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در جمع ورزشکاران حضور یافت.

صدای جنوب:

سیدمحمد موحد نماینده و کاندیدای انتخابات دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در جمع ورزشکاران حضور یافت.

به گزارش صدای جنوب موحد در جمع ورزشکاران کهگیلویه بزرگ گفت: آنچه امروز در چاروسا اتفاق افتاد، حتماً از رسانه‌ها خواهید دید، غیرمنتظره بود و ناچاراً بخشی از جلسات را به وقت دیگری محول کردیم.
موحد اظهار کرد: جمع حاضر به دو اعتبار و انگیزه در این نشست حضور دارند، عزیزان ورزشکار و جوانان عزیز که در دو حوزه ورزش و سازندگی که با نام حضرت علی اکبر و روز جوان شکل گرفته است و این حضور نشأت گرفته از این دو عنوان است.
وی افزود: امام فرمود «من ورزشکار نیستم ولی ورزشکاران را دوست دارم»، من هم می‌گویم ورزشکار نیستم ولی حاضرم با ورزشکاران مسابقه بدهم. چه کسی آمادگی دارد ۱۸ ساعت کار کند و بعد پشت تریبون بیاید. در حوزه کاری خود مبارز می‌طلبیم.
موحد بیان کرد: به جز عنایت خداوند چیزی این مسیر را برایم هموار نمی‌کند، بالغ بر ۱۰۰ میلیارد تومان برای حوزه ورزش از مجموعه‌های وزارت نفت، همراه اول و… گرفتم، به غیر از مواردی است که مصوب دولت بوده است.
کاندیدای انتخابات دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی گفت: گاهی برای انتقال تیم از شهرستان‌های کهگیلویه، باید اتوبوس بگیریم و ورزشکاران ما در مسابقات حضور پیدا کنند، این استعداد‌های ورزشی که حداقل امکانات را ندارند ولی می‌توانند بدرخشند و مدال‌آور باشند، انسان باید در کنارشان احساس مسئولیت کند، قطعاً این یک تکلیف و وظیفه است، به عنوان کسی که در مراحل مختلف این مجموعه را درک کرده‌ام، ‌امیدواریم بتوانیم شرایطی را برای مجموعه ورزشکاران فراهم کنیم که دغدغه اعتبار و زیرساخت را نداشته باشد.
وی گفت: فرازبام، اتحاد، تیم بهمئی، دیگر تیم‌ها را می‌بینید که بدون هیچ امکاناتی چقدر توانسته‌اند خدمت کنند و پای کار باشند، این‌ها مسئولیتی است که برعهده ما است، باید این را مدنظر داشته باشیم و با تمام قدرت همراهی کنیم، همینجا عرض می‌کنم سعی خواهیم کرد، مسیری که تا الان در همراهی با مجموعه ورزش جلو آمده‌ایم، به اشکال و طرق مختلف بسط و توسعه دهیم تا از مسیر‌های مختلف مساعدت ما عملی شود.
موحد تصریح کرد: خبر خوش این هست که در سال جاری برای اولین بار در منطقه باشگاه سوارکاری در شهر دهدشت افتتاح می‌شود که یکی از افتخارات جامعه ورزشی خواهد بود. به عنوان عضو کوچکی از این مردم مسائل و معضلات ورزشی را تا جایی دنبال خواهم کرد که برای حمل این تیم و آن تیم متوسل به دیگران نباشند، با قدرت و تمام توان و افتخار بدرخشند، این تکلیف وظیفه‌ای است که به عنوان خادم مردم اجرایی و عملی خواهم کرد.
وی گفت: نیمی از جامعه ما خانم‌ها هستند، در خیلی از مراحل خانم‌ها توانایی‌های استثنائی دارند، خانم‌های ما توانی دارند که می‌توانند به اندازه مرد‌ها بدرخشند، ما باید زمینه و فضا را برای فعالیت بانوان فراهم کنیم.
موحد خاطرنشان کرد:‌امیدوارم همانطوری که ورزشکاران ما با تمام توان در میادین مختلف ورزشی با تمام توان و قدرت بر حریف پیروز می‌شوند، من هم بصورت عملی خود را اثبات کنم و زمینه بروز و ظهور وزشکاران عزیز را در میادین مختلف ورزشی بتوانیم فراهم کنیم.
برچسب ها:

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت