پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 14 اسفند 1395 ساعت 17:12:: شناسه خبر: 14372

خطاب به علیمحمد بزرگواری؛ مردم حسن روحانی را تنها نمی گذارند /بقلم رضا عدالتمند

بنام خداوند جان آفرین حکیم سخن در زبان آفرین
جناب آقای علیمحمد بزرگواری با سلام……
داستان دنباله دار تخریب دولت، رئیس جمهور و سایر مسئولان توسطحضرتعالی از گذشته بوده وانگار باز هم ادامه دارد لیکن با کمال احترام و حفظ حرمت و کرامت انسانی چند سطری جهت تنویر افکار عنومی وشخص شما تقدیم میکنم

 

پایگاه خبری صدای جنوبIMG_۲۰۱۷۰۳۰۴_۲۱۱۷۱۰
در پی تکرار اتهامات علیمحمد بزرگواری وتوهین ایشان به دولت وشخص رئیس جمهور رضا عدالتمند مشاور فرماندار کهگیلویه با ارسال یاداشتی پاسخ وی را داده است .
به گزارش پایگاه خبری صدای جنوب متن یاداشت مشاور فرماندار کهگیلویه چنین است ؛
بنام خداوند جان آفرین حکیم سخن در زبان آفرین
جناب آقای علیمحمد بزرگواری با سلام……
داستان دنباله دار تخریب دولت، رئیس جمهور و سایر مسئولان توسطحضرتعالی از گذشته بوده وانگار باز هم ادامه دارد لیکن با کمال احترام و حفظ حرمت و کرامت انسانی چند سطری جهت تنویر افکار عنومی وشخص شما تقدیم میکنم؛
١-رهبر معظم انقلاب در نهمین روز ماه مبارک رمضان در سال ١٣٩٣ فرمودند:((همه بدانند بنده دولت را حمایت و تأیید میکنم و از همه توانم برای کمک به دولت استفاده میکنم و به مسئولان بلند پایه آن اعتماد دارم.))
ایشان همچنان افزودند: ((حرکت های خود را بر اساس اصول انقلاب تنظیم کنید و با پرهیز از حاشیه سازی و حاشیه پردازی ،بر حل مشکلات مردم،متمرکز شوید.))
اما در افاضات مکرر شما مشاهده می گردد نسبت به مقام معظم رهبری جلوتر حرکت می کنید و شخص دوم مملکت را با ادبیات و الفاظ ناپسند و زشت خطاب قرار میدهید…..
به کجا چنین شتابان!؟
٢-به قول آخوند خراسانی:((روحانیت مسندِ مبارزه با فساد است .)) اما جناب آقای بزرگواری ؛ کجا و از چه تریبونی در راستای مبارزه با پدیده شوم فساد اقتصادی که دلِ مردم را به درد آورده سخن راندید!؟
شما که ٨ سال وکیل مردم در مجلس بودید در همان دولتی که رئیس آن مراد شما بود آیا این همه فساد ، دزدی، بداخلاقی، را نمی دیدید؟
جناب آقای بزرگواری؛ در همه تریبونی که بر علیه اشخاص و تفکر مخالف فکری شما در اختیارتان بود آیا یک بار علیه فساد و رانت خواری صحبت کردید؟؟
٣- جناب بزرگواری ؛ در مکتب شیعه قرار نیست از امام جلوتر حرکت کنیم، ولی آیا صحبت ها و مواضع شما در چند سال اخیر مصداق واقعی حرکت جلوتر از مقام معظم رهبری نبوده است !؟
کمی به خود آیید و آهسته تر حرکت کنید و با افراطی گری و مواضع عجولانه مردم را نسبت به روحانیت بدبین نکنید.
البته باید گفت جناب عالی در این جلوتر حرکت کردن مسبوق به سابقه هستید جایی که أکثر رجال سیاسی کشور و دنیا در فقدان مرحوم آیت الله هاشمی اندوهگین شدندمثلا کوفی عنان دبیر پیشین سازمان ملل متحد عنوان کردند:
((ایران یکی از تأثیر گذارترین رهبران سیاسی و صدایی قدرتمند برای اصلاحات و پیشرفت روابط را از دست داد و امیدوارم رویکردهای او ادامه یابد.))
یا خود رهبر فرمودند:((هیچ کس برای من هاشمی نمی شود.))
شما در این مصیبت بزرگ حتی به خودتان اجازه ندادید که ایشان رابا لقب آیت الله مخاطب قرار دهید و یا از رفتار نامناسب خود در حق آن مجاهد نستوه ، از روح ایشان و قاطبه مردم عذرخواهی کنید!
۴.به قول مرحوم آیت الله هاشمی :((مردم دیگر متحول شده اند و این انقلاب بازگشته به مسیر اصلی خود یعنی حریت،آزادی بیان، استقلال فکری و جناحی، آزادی اندیشه . ))
دیگر مردم تاب تندروها را ندارند و دست این جماعت رو شده برای أفکار عمومی و این را بدان که روحانی با دست بسته پیروز میلیونی آرام ایران زمین خواهد شد
پس بیشتر از این خودت را در نظر مردم کوچک نکن….
و کلام آخر اینکه: بدانید وآگاه باشید مردم ایران راه عقلانیت را پیدا کرده اند و مطمئن باشید در انتخابات ریاست جمهوری سال ٩۶ پرشورتر از سال ٩٢ پای صندوق های رأی می روند و حسن روحانی را تنها نخواهد گذاشت تا نهال عقلانیت، اصلاح، اعتدال ، امید و تدبیر کهدرخت بالغی شده و در سال ٩۶ شاخه هایش در اثر پیوند ظریفی که زده اند مملو از میوه های آزادی و آزادیخواهی ، اندیشه خوب، گفتار خوب و کردار خوب خواهد شد.
و جواب این همه هتک حرمت های أمثال شما و شریعت مداری ها و رسایی ها را پای صندوق های رأی در اردیبهشت ٩۶ خواهیم داد.
من الله توفیق
رضا عدالتمند
اسفند ٩۵

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت