پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 25 اسفند 1402 ساعت 19:12:: شناسه خبر: 144341

امام جمعه کهگیلویه: شهدا چراغ راه جامعه هستند

حجت‌الاسلام علی وحدانی فر در یادواره شهدای روستای دمهد شهدا را چراغ راه جامعه خواند و اظهار داشت: شهدا برای ادامه حیات انسانی و روحانی قدم برداشتند و جان خود را تسلیم کردند.

صدای جنوب:

با حضور امام جمعه شهرستان کهگیلویه،معاون عمرانی فرماندار کهگیلویه،فرمانده سپاه ناحیه مقاومت بسیج کهگیلویه،جانشین نیروی انتظامی شهرستان کهگیلویه ،ریاست محترم اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان و دیگر مسولان شهرستان ،خانواده شهدا و ایثارگران،اهالی روستا و بسیجیان یادواره شهدای روستای دمهد برگزار شد.

حجت‌الاسلام علی وحدانی فر در یادواره شهدای روستای دمهد شهدا را چراغ راه جامعه خواند و اظهار داشت: شهدا برای ادامه حیات انسانی و روحانی قدم برداشتند و جان خود را تسلیم کردند.

وی با بیان اینکه شهیدان مؤیدی‌زاده و آران در بحبوحه‌ای که امام فرمان جهاد داد خانواده را رها کردند، گفت: که برای ما عبرتی باشند و آن‌ها از زندگی دنیوی گذشتند تا راه انبیا که همان تسلط دین خدا بر زمین است تداوم پیدا کند.

وحدانی فر با بیان اینکه جباران و قلدران در طول تاریخ تلاش کردند دین نباشد، اضافه کرد: شهدا این راه را ادامه دادند بنای خدا بر این است که دین جاودان بماند.

وی با اشاره به اینکه برخی فکر می کنند اگر فرزند شهید استخدام شده لطف در حق آنهاست، گفت: مادری که فرزندانش را با همه مشکلات بزرگ کرد جوان کرد تا نان آور خانواده باشد ولی رفتند دفاع از اسلام رفتند در آن برهه چنین ایستادگی کردند.

حجت‌الاسلام وحدانی فر تصریح کرد: امروز به واسطه خون شهدا ایران به اقتدار و استقلال رسیده است و ابرقدرت‌ها از ما درخواست همکاری در اجرای رزمایش مشترک دارند این به برکت خون شهدا و استقامت خانواده شهدا است.

وی پیشرفت جهان اسلام و آزادی‌خواهان را یادآور شد و با بیان اینکه انصاراله یمن موشک هایپرسونیک آزمایش کرد، گفت: جبهه مقاومت ماحصل استقامت شهداست که مردانه ایستادند.

وحدانی فر مهمترین ماحصل خون شهدا را اقتدار و صدور انقلاب اسلامی عنوان کرد.

امام جمعه کهگیلویه در پایان در پاسخ به مطالبه مردم روستا نسبت به رفع مشکل برق ورزشگاه و گلزار شهدا تا اردیبهشت قول مساعد داد

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت