پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 14 فروردین 1403 ساعت 21:01:: شناسه خبر: 144843

واکنش غیرمسئولانه مدیرکل راهداری استان به تصادفات تنگ پیرزال/توجیه به سبک «پیمانجو» بجای استعفا!

دوشنبه شب سیزده فروردین ماه ۱۴۰۳ یک مورد تصادف سقوط خودرو به دره از روی پل در محدوده تنگ پیرزال اتفاق افتاد که به دنبال آن یک تن کشته و چهار نفر مصدوم شدند تا مرگ انسان ها برای مسئولان متولی امری عادی تلقی شود و آنها به جای استغفا با افکار عمومی بازی نمایند..

صدای جنوب:

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کهگیلویه و بویراحمد در خصوص وقوع تصادفات و سقوط خودروها از روی پل در تنگ پیرزال در فرار روبه جلو گفت: جاده «یاسوج به چرام» یک جاده فرعی است و پل های محدوده تنگ پیرزال قدیمی هستند.

 

این مسئول  با بیان اینکه این جاده فرعی محدودیت سرعت دارد، افزود: از دی ماه سال قبل تاکنون این گاردریل سه بار به دنبال تصادفات تخریب شد و مجددا نصب شد و آخرین بار در اسفند ماه یک پژو ۴۰۵ مشکی پس از برخورد با گاردریل به پایین پل سقوط کرد، شدت برخورد این خودرو طوری بود که بتن پل را نیز کَند و تخریب کرد.

 

پیمانجو اظهار کرد: ساعت ۲۰ و ۵۳ دقیقه دوشنبه شب ۱۳ فروردین ماه در تنگ پیرزال یک دستگاه خودرو پراید پس از برخورد با گاردریل پل به دره سقوط کرد که در این تصادف یک کشته و چهار نفر مصدوم برجای گذاشت.

 

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: فعلا برای کوتاه مدت گاردریل نصب نمی کنیم بلکه مانع بتنی ۶۰ سانتیمتری ایجاد خواهیم کرد. البته رانندگان با توجه به محدودیت سرعت در این محدوده باید با سرعت مطمئنه و نه سرعت مجاز رانندگی کنند تا شاهد حوادث ناگوار نباشیم.

 

پیمانجو در رابطه با راهکار این مشکلات و حوادث رانندگی تاکید کرد: قبل از عید نوروز ۱۴۰۳ رایزنی و مکاتباتی با سازمان راهداری برای اختصاص اعتبار ویژه جهت تعمیر، اصلاح و بازسازی جاده و تعریض پل‌های محدوده تنگ پیرزال داشته ایم.

 

وی ادامه عنوان کرد: این محدوده تنگ پیرزال در حوزه استحفاظی شهرستان‌های کهگیلویه و چرام است البته بیشتر در حوزه شهرستان چرام است.

براساس گزارش خبرنگارصدای جنوب، این چندمین مورد تصادف به این شکل بوده که در این محدوده رخ داده است و خانواده هایی رابرای همیشه داغدار نموده است.

خوب است مدیر کل راهداری بداند روزانه خودروهای زیادی از این مسیر عبور می کنند وجاده ارتباطی بخش زیادی از ساکنان کهگیلویه، چرام و استان های همجوار می باشد.

 

 

نظرات

  1. ناشناس گفت:

    کاش مدیرکل محترم بجای باعنوان کردن جاده فرعی بجای پاک کردن صوزت مسئله و عادی وانمود کردن این حادثه،
    از عدم توجه به مشکلات این جاده پرتردد، از مردم عذر خواهی میکرد،
    لازم به یادآوری است علی رغم اظهارات مدیرکل محترم، آن شب خودم ساعت ده در آن مسیر مشغول رانندگی بودم ترافیک چنان سنگین بود که فقط با جاده هراز
    قابل قیاس بود

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت