پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 21 اسفند 1395 ساعت 20:12:: شناسه خبر: 14584

آماده باش سردار به سد کوثر عملیاتی شد/عیدی آب و نان دار هاشمی پور برای مردم کهگیلویه بزرگ

امروز در جای جای ایران و حتی ایرانیانی که در اقصی نقاط این جهان پهناور زندگی می کنند در تدارک خانه تکانی و چیدمان سفره هفت سین خویشند.

پایگاه خبری صدای جنوب:

دفتر ارتباطات مردمی نماینده کهگیلویه، بهمئی، لنده و چرام در مجلس شورای اسلامی در خصوص عملکرد «عدل هاشمی‌پور» درزمینه تامین اب وراه اندازی کارخانه  سیمان سپو مطلبی را انتشار داد.

به گزارش صدای جنوب، این مطلب به شرح زیر است؛

سین اول هفت سین کهگیلویه در نوروز ۹۶ « سیمان سپو»

امروز در جای جای ایران و حتی ایرانیانی که در اقصی نقاط این جهان پهناور زندگی می کنند در تدارک خانه تکانی و چیدمان سفره هفت سین خویشند.

نوروز این سنت دیرینه ایرانیان با گذر زمان نو تر میشود. دید و بازدید، نو آوری، تغییر و زدودن کدورت از دلها از جلوه های بارز و نیکوی این تمدن کهن و عیدی دادن بزرگترها موهبت نوروزاست.

همه گفته ها و ناگفته های این یادگار گذشتگان را در نوروز ۹۶ به فال نیک می گیریم چرا که با امید و توکل به محول الحول و الاحوال انشاءالله احسن الحال در پیشرفت و توسعه صنعت کهگیلویه در حال عملیاتی شدن است. آری تحقق دو وعده دیگر از شعارهای انتخاباتی مهندس عدل هاشمی که در واقع بزرگترین عیدی برای کهگیلویه بزرگ که هم آب است و هم نان در آستانه آغاز عملیات اجرایی و کلنگ زنی می باشند.

کارخانه سیمان همان پروژه به کما رفته ای که به فراموشی سپرده شده بود به ناچار به زیر کشت هندوانه رفت و قطعات و آهن آلات آن در ازای دستمزد به تاراج رفتند و حتی تغییر کاربری به گاوداری را در کارنامه ۱۰ ساله خواب خود دارد اکنون با عزم جزم، همت، پیگیری های مجدانه، شبانه روزی و تعاملات بی نظیر مهندس عدل هاشمی این مطالبه به حق و عمومی مردم زنده شد جانی دوباره گرفت و به چرخه صنعت و توسعه آمد و این توفیق و کاری است بزرگ و کم نظیر.

تغییر بنیادین از سیمان خاکستری به سیمان سفید این کارخانه را در جنوب کشور منحصر به فرد و بدون رقیب نگه میدارد.

نامه اعتبار اولویت توسط وزارت صنعت و معدن فایناسور چینی را بر آن داشت تا بلا درنگ طرح را به مبلغ ۹۰ میلیون یورو فایناس نماید. خوشبختانه کارهای اداری انجام، بانک عامل مشخص و ساختمانهای مورد نیاز در دهدشت نیز اجاره گردیده و پیمانکار عملیات ساختمانی و اداری قرارداد را بصورت ریالی منعقد و تجهیزات و امکانات پروژه در حال انتقال به سایت است.

به حول و قوه الهی قبل از سال جدید شاهد آغاز عملیات اجرایی آن خواهیم بود.

وعده دیگر رئیس کمیته گاز و پتروشیمی کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی در زمستان گذشته، تأمین آب شرب شهرستانهای کهگیلویه، چرام، لنده، سوق و روستاهای در مسیر بود که انشاءالله این مهم نیز قبل از سال جدید کلنگ زنی خواهد شد.

این طرح ملی قرار است از پایین دست تصفیه خانه سد کوثر و با پیش بینی ۳۰ میلیارد تومان در بودجه ۹۶ و اختصاص مبلغ ۲۵ میلیارد تومان از اعتبارات سفر استانی هیأت محترم دولت به استان اجرایی شود. کل اعتبار این پروژه عظیم سیصد میلیارد تومان نیز برآورد شده و لازم به ذکر است که با پیگیریهای مستمر و مجدانه مهندس هاشمی پور و سازمان آب منطقه ای استان مناقصه عمومی برگزار و قرارگاه سازندگی خاتم برنده آن گردید. و این مژده ای است به مردم شریف کهگیلویه.

نظر به توانمندی قرارگاه، کارنامه بسیار درخشان گذشته اش و تعاملات ارزنده نماینده مردم با آن قرارگاه سازندگی و خدمت رسان و مطابق تصمیمات و توافقات انجام شده به حول و قوه الهی عملیات اجرایی در چند جبهه آغاز به کار خواهد کرد. گرچه رضایت مردم و دعای خیر آنان در حق همه کسانیکه در اجرای این پروژه های عظیم همکاری و همیاری داشته اند انشاءالله رضای پروردگار و اجر اخروی را بهمراه خواهد داشت اما لازم است از توجه صادقانه و زحمات خداپسندانه مسئولین وزارت محترم نیرو در پاسخ به سماجت های نماینده سخت کوش که بیشترین ارتباطات و تعاملات را با آن وزارت و وزارت نفت به جهت جایگاه خود در مجلس دارند و نیز از استاندار محترم، محبوب و دلسوز، مسئولین پرتلاش سازمان آب منطقه ای استان و شخص مدیر عامل محترم، همچنین معاونت ارزشمند و گرانقدر بهره برداری مدیریت منابع آب کشور جناب آقای مهندس حبیبی تشکر و سپاسگزاری ویژه نماییم. زحمات و تلاشهای نماینده سابق مردم در مجلس جناب آقای بزرگواری شایسته تقدیر و فراموش نشدنی است. سلامتی، توفیق و سربلندی همه عزیران خدمتگزار را از خدای سبحان مسئلت می نماییم.

دفتر ارتباطات مردمی نماینده کهگیلویه، بهمئی، لنده و چرام در مجلس شورای اسلامی
اسفند۹۵

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت