پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 26 اسفند 1395 ساعت 04:12:: شناسه خبر: 14795

دفاع تمام قد رئیس منابع اب کهگیلویه از دولت تدبیر و امید؛

وقتی دمساز جور دیگر مدیران را می کشد

دمساز:باید با همدلی درجهت تحقق اقتصادمقاومتی مدنظر مقام معظم رهبری حرکت کنیم و برای انبوه بیکاران شغل ایجاد کنیم تا جوانی که می داند در خروجی شهرهای ما زندان است در ورودی شهر چماق نفروشد.

پایگاه خبری صدای جنوب: 

رییس منابع اب کهگیلویه در نشست شورای اداری شهرستان اظهارداشت با همکاری دادگستری متخلفان آب شناسایی و با انها برخورد می‌ شود.

یعقوب دمساز با اشاره به پروژه‌های شهرستان در حوزه اب گفت بسیاری از انها در دولت تدبیر و امید تحرک یافته و به سرانجام رسیده اند.
وی افزود:ازجمله این پروژه های مهم سد آبریز است که مراحل پایانی مطالعات را می‌گذراند.
وی ادامه داد طرح آبرسانی به دهدشت غربی که به علت نبود اعتبار تعطیل شده بود از امروز آغاز بکار می‌کند و آبرسانی از سد کوثر که نقش مهمی درتوسعه شهرستان های کهگیلویه بزرگ دارد از نیمه دوم فروردین کلنگ‌زنی خواهد شد.
یعقوب دمساز با قدردانی ازشرکت توزیع نیروی برق شهرستان وهمچنین با اشاره به مشکلات کم آبی و خسارتی که کشاورزان در زمینه کشت محصولات پر اب درسال های گذشته دیده اند خاطرنشان کرد از ۶۰۰ هکتار هندوانه کشت شده درسال گذشته فقط ۱۴۰ هکتار درسال جاری قصد کشت مجدد دارند که حکم قطع برق همه انها نیز گرفته شده است .

دمساز در دفاع از عملکرد دولت تدبیر وامید با بیان اینکه دولت متعلق به نظام جمهوری اسلامی است،گفت: نقد غیرمنصفانه دولت و بیان هدفدار کاستی ها و ایجاد حواشی وموانع و سیاسی کاری با ارمان های نظام مقدس جمهوری اسلامی منافات دارد.

وی با نوید موفقیت مجدد دولت تدبیروامید در چهارساله دوم مسیولیت گفت در چهار سال دوم دولت تدبیروامید، همه مشکلات با راهنمایی ها وحمایت های مقام معظم رهبری و مردم حل خواهد ‌شد.
وی باانتقادازبرخی مدیران دولت افزود متاسفانه این مدیران به خود رغبت نمی‌دهند و یا ملاحظه کاری می کنند و با ترس عملکرد دولت را بیان میکنند و این در حالی است که تخریب دولت از تریبون های مخالفان مرتب تکرار و بر دامنه ان به اشکال مختلف افزوده می‌شود.

رییس اداره منابع اب کهگیلویه بانگاهی به عملکرد دولت تدبیر در همه زمینه ها بیان کرد: دولت رئیس جمهور روحانی توانست بابرنامه ریزی کوتاه مدت وبلند مدت تورمی که همگام با کشور ونزوئلا پیش می رفت را کاهش دهد و ثبات قیمت را در بازار ایجاد کند وبا این شیوه قیمت‌ها نه تنها بالا نرفت بلکه برخی اقلام کاهش محسوس هم پیدا کرده است.

دمساز با اشاره به اینکه حجت الاسلام روحانی در شرایطی دولت را در دست گرفت که حتی در عروسی‌ها به علت گرانی ونبود برنج با ماکارونی پذیرایی می‌کردند،خاطرنشان کرد: بی‌انصافی‌هایی که درحق این دولت شده است در تاریخ انقلاب بی سابقه است.
وی تاکید کرد باید با همدلی درجهت تحقق اقتصادمقاومتی مدنظر مقام معظم رهبری حرکت کنیم و برای انبوه بیکاران شغل ایجاد کنیم تا جوانی که می داند در خروجی شهرهای ما زندان است در ورودی شهر چماق نفروشد.
یعقوب دمساز شاهکارهای دولت رادر همه زمینه ها ازجمله گاز ،برق ،اب و راهسازی ستود و عملکرد اداره فرهنگ واسلامی شهرستان را موجب افزایش نشاط و شادابی مردم دانست.

بر پایه گزارش صدای جنوب شهرستان کهگیلویه بیش از ۵۰ هزار هکتار زمین کشاورزی دارد که درصد کمی از این اراضی آبی هستند. در کهگیلویه و بویراحمد سالانه از ۲۸۰ میلیون متر مکعب آب برداشتی از منابع آب زیر زمینی، ۲۱۰ میلیون متر مکعب در بخش کشاورزی و ۷۰ میلیون متر مکعب آن در بخش آشامیدنی و صنعت مصرف می‌شود. از حدود ۳۰۰ هزار هکتار زمین‌های کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد حدود ۷۰ هزار هکتار آبی است.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت