پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 22 تیر 1403 ساعت 23:04:: شناسه خبر: 148046

نماینده مردم شهرستان‌های بویراحمد، دنا و مارگون در مجلس شورای اسلامی:

اتخاذ اقدامات بلند مدت برای رفع مشکلات برق کهگیلویه و بویراحمد ضروری است

صدای جنوب: نماینده مردم شهرستان‌های بویراحمد دنا و مارگون در مجلس شورای اسلامی گفت: باید زیرساخت ها و ظرفیت‌های استان کهگیلویه و بویراحمد در زمینه برق افزایش یابد تا مشکلات در این خصوص کمتر شود. محمد بهرامی در نشست با مدیرعامل شرکت برق منطقه استان‌های خوزستان و کهگیلویه و بویراحمد در یاسوج افزود: این استان […]

صدای جنوب:

نماینده مردم شهرستان‌های بویراحمد دنا و مارگون در مجلس شورای اسلامی گفت: باید زیرساخت ها و ظرفیت‌های استان کهگیلویه و بویراحمد در زمینه برق افزایش یابد تا مشکلات در این خصوص کمتر شود.

محمد بهرامی در نشست با مدیرعامل شرکت برق منطقه استان‌های خوزستان و کهگیلویه و بویراحمد در یاسوج افزود: این استان محروم است و در زمینه برق با وزیدن یک باد و بارش باران برقی رخی مناطق این استان قطع می‌شود که باید در این خصوص فکری اساسی کرد.

وی اظهار کرد: به دلیل نوسانات برق، وسایل برقی مردم می‌سوزند که باید در این رابطه چاره‌اندیشی شود.

این عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: بالاترین نرخ مهاجرت پذیری کشور مربوط به شهر یاسوج مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد است و شهری گردشگرپذیر است که باید نه تنها مشکلات برق شهرستان‌های بویراحمد، دنا و مارگون بلکه مشکلات استان کهگیلویه و بویراحمد نیز برطرف شود.

بهرامی تاکید کرد: باید اقدامات بلند مدت برای رفع مشکلات برق استان کهگیلویه و بویراحمد به خصوص شهرستان بویراحمد انجام شود.

وی ادامه داد: هدف ما کار کردن برای مردم است چرا که مردم مسئولیتی بر عهده ما گذاشتند و امیدواریم بتوانیم کاری ماندگار برای مردم انجام دهیم.

نماینده مردم شهرستان‌های بویراحمد، دنا و مارگون در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: استان کهگیلویه و بویراحمد از کمترین ایستگاه‌های برق و فیدرها برخوردار است که باید در این رابطه توجه ویژه ای به این استان شود.

بهرامی اظهار کرد: یک هزار و ۸۰۲ روستای برق‌دار با ۶۰۰۰ کیلومتر شبکه متوسط و ۴۰۰۰ کیلومتر شبکه فشار ضعیف و ۱۰ هزار ترانس در استان کهگیلویه و بویراحمد وجود دارد.

وی ادامه داد: توسعه شبکه برق در رشد و پیشرفت و اشتغال استان نقش بسزایی دارد.

علی اسدی، مدیرعامل شرکت برق منطقه استان‌های خوزستان و کهگیلویه و بویراحمد نیز گفت: امیدواریم بتوانیم با کمک‌ها و پیگیری‌های نماینده بویراحمد دنا و مارگون در کمیسیون انرژی بتوانیم مشکلات برق منطقه کهگیلویه و بویراحمد و خوزستان را برطرف کنیم.

وی ضمن ابراز نگرانی نسبت به وضعیت شاخص های برق استان کهگیلویه و بویراحمد به خصوص شهرستان‌های بویراحمد دنا و مارگون اظهار کرد: ظرفیت برق شهرستان بویراحمد باید با ایجاد ایستگاه‌های جدید دو برابر میزان فعلی شود تا بتواند بطور کامل جوابگوی نیاز این شهرستان باشد

مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای استان‌های خوزستان و کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: ۸ پروژه جدید برقی را با اعتباری بالغ بر ۲۰۰۰میلیارد تومان در سطح استان کهگیلویه و بویراحمد شروع کرده‌ایم که باید تا پایان امسال اجرایی شوند.

اسدی تصریح کرد: همچنین مرکز کنترل برق منطقه‌ای در استان کهگیلویه و بویراحمد ایجاد و راه‌اندازی می‌شود.

وی ادامه داد: قرار است که دو نیروگاه خورشیدی ۲۰ مگاوات در استان کهگیلویه و بویراحمد ایجاد شود که طبق قانون زمین مورد نیاز باید از سوی منابع طبیعی تامین شود.

به گزارش صدای جنوب :،مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای استان‌های خوزستان و کهگیلویه و بویراحمد در خصوص وضعیت برق طرح نهضت ملی مسکن در استان کهگیلویه و بویراحمد تاکید کرد: طبق تفاهم‌نامه سه جانبه منعقد شده باید برق طرح نهضت ملی مسکن انجام شود اما تاکنون اداره کل راه شهرسازی استان در این خصوص همکاری لازم را نداشته است. /ایسنا

برچسب ها:

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت