پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 14 شهریور 1403 ساعت 23:06:: شناسه خبر: 149630

ادامه دیدارهای محمدبهرامی با مردم حوزه انتخابیه

محمد بهرامی در  دیدار با اهالی کریم آباد ضمن قدردانی از حضور پرشور مردم در انتخابات مجلس و ریاست جمهوری اظهار داشت ؛ همیشه قدردان منطقه و ایل بزرگ شما بوده ام اما این دوره ایل بزرگ تیرتاجی سنگ تمام گذاشته و ما را تنها نگذاشتند.

صدای جنوب:

با هدف بررسی مشکلات و قدردانی ، نماینده مردم بویراحمد دنا و مارگون در مجلس شورای اسلامی با حضور در روستاهای علی آباد و کریم آباد با مردم این دو روستا دیدار کرد .

به گزارش صدای جنوب ، محمد بهرامی در  دیدار با اهالی کریم آباد ضمن قدردانی از حضور پرشور مردم در انتخابات مجلس و ریاست جمهوری اظهار داشت ؛ همیشه قدردان منطقه و ایل بزرگ شما بوده ام اما این دوره ایل بزرگ تیرتاجی سنگ تمام گذاشته و ما را تنها نگذاشتند.

بهرامی ادامه داد ؛ مشغله نماینده خیلی زیاد است و  در استان ما هم شرایط فرق دارد تلفن ها امان نمی دهد امکان پذیر نیست به همه تلفن ها جواب داد .

وی به تماس های مکرر مردمی اشاره کردو افزود ؛ متاسفانه مشکلات زیاد است و مردم هم حق دارند نگرانی های خود را بیان کنند اما شما حساب کنید من حتی اگه مسئولیت نداشته باشم و فقط بخواهم تلفن جواب دهم باز هم وقت کم می آورم اما باز هم امر کوتاهی شده است عذرخواهی می کنم اما مطمئن باشید شما را فراموش نخواهیم کرد

نماینده مردم بویراحمد دنا و مارگون در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه چه موافق و چه مخالف نماینده همه مردم هستم  خاطرنشان کرد ؛ در این دوره عضو هیات رییسه کمیسیون انرژی هستم که برای کشور و استان بسیار مهم است .

محمد بهرامی در ادامه به بحث همسان سازی فرهنگیان اشاره کرد و گفت : در خصوص همسان سازی فرهنگیان چند جلسه داشتیم ابهامی در تفسیر قانون بود قرار شد که برای تفسیر و یا اصلاح مجدا ارسال شود .

بهرامی اضافه کرد ؛ حقوق کارمندان کفاف زندگی آنها را نمی دهد امیدوار هستیم این شرایط تغییر کند و  در بحث زیر ساخت ها سال به سال می بینم اعتبارات کم می شود که می گویند برای پرداخت حقوق کارکنان است اما باید روال به شکلی باشد که زیر ساخت ها ادامه پیدا کنند و حقوق کارمندان نیز کفاف زندگی آنها را بدهد .

نماینده مردم بویراحمد دنا و مارگون در مجلس شورای اسلامی در جمع مردم علی آباد بیان کرد ؛ خوشحال هستیم که اینجا در کنار هستم خیلی ها گله دارند که سرکشی نکردم سفلی را تقریبا سرکشی کردم اما در بخش علیا کمتر سرکشی شده است .

محمد بهرامی با اعلام اینکه دوستان می گویند شما نماینده مردم استان هستید اما من می گویم ؛ امروز من نماینده بویراحمد یا استان نیستم نماینده کل کشور هستم ما امیدوار هستیم پتانسیل ها دیده شود ذخایر و منابع ما خیلی بزرگ است اما اینکه الان  بخواهیم برابری کنیم سخت است .

بهرامی گفت ؛ شاید کمتر بتوانم  در خدمت شما  باشم شما  به من رای دادید که در مجلس باشم و آنجا همه فکر و ذکر من  مردم هستند .

وی بیان کرد ؛ قبل از مجلس و  در زمان ما در مدیریت شهرداری  با وجود اینکه اینجا   روستا است خیر ما در شهرداری به شما رسید نمونه آن پلی است که احداث شد .

نماینده مردم بویراحمد دنا و مارگون در مجلس شورای اسلامی افزود ؛ در بحث جاده ها ، اهالی  سررود جنوبی  فرصت ها را از دست دادند اینجا ما شرایط را از دست دادیم چند مسیر باید بازگشایی داشته باشد و مردم همکاری کنند .

محمد بهرامی افزود ؛ در رابطه با زیر سازی  و آسفالت روستا ،بنیاد مسکن قوا داد حداکثر تا دوهفته دیگر در این منطقه شروع بکار کند .

بهرامی تصریح کرد ؛ در رابطه با بیست متری اگر معارض نداشته باشد با راهداری صحبت می کنیم شروع بکار کند .

وی در خصوص مشکلات آب در روستا بیان کرد ؛ ده درصد کل  آب کشور را در استان داریم اما اکثر روستاها و شهرها تنش آبی داریم پی گیر هستیم برای چند سال مشکل حل شود اما باید برای آب کار اساسی انجام داد .

 

 

 

 

 

 

ارسال نظر جدید

*

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت