پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 03 مهر 1403 ساعت 19:07:: شناسه خبر: 150273

استاندار کهگیلویه و بویراحمد:

بهبود معیشت مردم وظیفه اصلی ماست

استاندار جدید کهگیلویه و بویراحمد  در این آئین به سخنرانی پرداخت و گفت: از نمایندگان محترم که از این انتخاب همراهی و حمایت کردند صمیمانه سپاسگذارم، به سهم خودم از زحمات آقای احمدزاده استاندار سابق تشکر می کنم و آرزوی موفقیت برای ایشان دارم.

صدای جنوب:

|آئین تودیع و معارفه استاندار کهگیلویه و بویراحمد  ظهر امروز سه‌شنبه (۳ مهرماه ۱۴۰۳) با حضور وزیر کشور، نماینده ولی‌فقیه در استان ، فرماندهان نظامی و انتظامی استان، مسئولان و اقشار مختلف مردم در سالن دکتر عسکریان دانشگاه یاسوج برگزار شد.

یدالله رحمانی استاندار جدید کهگیلویه و بویراحمد  در این آئین به سخنرانی پرداخت و گفت: از نمایندگان محترم که از این انتخاب همراهی و حمایت کردند صمیمانه سپاسگذارم، به سهم خودم از زحمات آقای احمدزاده استاندار سابق تشکر می کنم و آرزوی موفقیت برای ایشان دارم.
رحمانی بیان کرد: مایه سربلندی من است که بعد از فارغ التحصیلی از دانشگاه کار خود را در استان کهگیلویه و بویراحمد شروع کردم، تمام سعی و تلاشم این بود که علاوه بر انجام کار، با روحیات مردم استان بیشتر آشنا شوم.
رحمانی خاطرنشان کرد: از این مردم محبت فراوان دیده ام، اوج این بزرگی و محبت دفاع جانانه فرزندان فرهیخته شما در هیئت وزیران از بنده بود. خدا را شاکرم که بعد از سی سال مجدد خداوند این را نصیب بنده کرده که دوباره خدمتگذار مردمی باشم که سراسر غیرت و مردانگی و شجاعت و اصالت هستند.

 

وی گفت: من در دامن دنا رشد یافته و تعلق خاطر پیدا کردم، مانند خیلی از شما در مدارس عشایری درس تربیت آموختم، شاگرد مکتب بهمن بیگی هستم، به همین دلیل با تمام وجود به این خطه از سرزمینم عشق می ورزم، و آمده ام که با کمک و همدلی و وفاق بتوانیم استان را بهتر بسازیم، آمده ام در دولت آقای پزشکیان به کمک شما و با همدلی شما وفاق منطقه ای و محلی ایجاد کنیم، بنابراین دست همه شما را برای ساختن استان می فشارم.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: از خداوند بزرگ می خواهم که شیرین ترین تجارب کاری ام مدیریت در این استان باشد، از قابلیت های مختلفی برخوردارم، ولی اینجا جای گفتن ندارد، باید به برنامه ریزی، مدیریت منابع آب، حوزه های گردشگری، اقتصادی و پتانسیل های استان بپردازیم، که در برنامه های آینده این موضوعات را خدمت شما مردم ارائه خواهیم داد.
وی گفت: بر اجرای سیاست های ابلاغی مقام معظم رهبری  و بر اجرای تمام و کمال وعده های دولت تاکید می کنم، استان باید سراسر کار و تلاش باشد و وظیفه اصلی ما باید بهبود معیشت مردم باشد.

ارسال نظر جدید

*

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت