پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 09 فروردین 1396 ساعت 10:01:: شناسه خبر: 15707

نماینده کهگیلویه و مدیران شهرستان از منطقه محروم دژکوه سوق بازدید کردند+تصاویر

نماینده کهگیلویه افزود با کمک مسئولین به زودی درجهت بازسازی ومرمت جاده های ارتباطی روستاهای این منطقه تصمیم گیری و مردم در عمل شاهد تحقق تمامی خواسته های بحق خود خواهند بود.

پایگاه خبری صدای جنوب: 

بخشدارسوق گفت: در  بازدید مدیران استانی وشهرستانی به همراه نماینده کهگیلویه از  منطقه دژکوه مشکلات راه های ارتباطی وهمچنین اب اشامیدنی مردم مورد بررسی قرارگرفت و بر پیگیری وتسریع در رفع تمامی مشکلات تاکیدشد.

تورج رزمجو گفت مردم نیز در این بازدید سایر مشکلات خودرا مطرح نمودند.

فرماندار کهگیلویه نیز گفت  دولت تدبیروامید به روستاها توجه ویژه ای دارد و تاکنون اقدامات خوبی در زمینه بهداشتی ،عمرانی و خدماتی انجام شده است.

علی پوزش افزود  مشکل اب  مناطق دژکوه وراههای روستایی وهمچنین ارتقای خدمات بهداشتی  اولویت مادرخدمت رسانی به این مردم خواهدبود.

سردارهاشمی پور نیز در گفت وگوی اختصاصی باصدای جنوب اظهارداشت محرومیت این روستاها دغدغه همیشگی هست و مردم بدانند لحظه ای انهارافراموش نکرده ام.

نماینده کهگیلویه افزود با کمک مسئولین  به زودی درجهت بازسازی ومرمت جاده های ارتباطی  روستاهای این منطقه  تصمیم گیری و مردم در عمل شاهد تحقق تمامی خواسته های بحق خود خواهند بود.

مدیر عامل آب منطقه ای استان گفت با بهره برداری از طرح آبرسانی به مزارع حومه غربی دهدشت آبِ بیش از ۵ هزار و ۶۰۰ هکتار از مزارع کشاورزی دشتهای سوق و چنگلوا تامین می شود.

علی داوودی مهر  با بیان اینکه با توسعه این طرح ملی بهره برداری از طرح آبرسانی حومه غربی دهدشت آبرسانی تا روستای بوا،این مقدار زیرکشت به ۷ هزار هکتار با تراکم بالای کشت درسالهای آینده افزایش می یابد گفت: مرحله نخست این طرح سال ۱۳۹۰ در دو قرار داد از سوی پیمانکار و با نظارت کارشناسان و مشاوران آب منطقه ای استان خوزستان آغاز و پس از یک سال توقف به دلیل مشکلات مختلف از جمله مشکلات مالی،عملیات اجرایی آن دوباره آغازشد.
داوودی مهر افزود: اعتبار مصوب این طرح در سال گذشته ۱۷۰ میلیارد ریال و اعتبار پیش بینی شده سال ۹۶ هم ۲۷۰ میلیارد ریال است.

وی سرجمع اعتبار مورد نیاز اجرای این طرح را ۲۰۰ میلیارد تومان اعلام کرد و ادامه داد:راههای تامین منابع مالی زیادی از جمله استفاده از ظرفیت بخش خصوصی،سرمایه گذار داخلی و خارجی،دریافت تسهیلات و استفاده از ظرفیت پیمانکاران توانمند دولتی برای تامین اعتبارات مورد نیاز در دستور کار است.
داودی پیشرفت کاری طرح بزرگ آبرسانی را ۲۰ درصد عنوان کرد و گفت: ساخت سد انحرافی با هزینه ۶۰۰ میلیون ریال،تاسیس دو ایستگاه پمپاژ آب،۳۰۰ متر اختلاف ارتفاع و اجرای خط انتقال مرکب به طول ۱۵ کیلومتر از جمله طرح هایی است که باید اجرا شود.
وی گفت: در صورت تامین منابع مالی مورد نیاز طرح آبرسانی تامین آب مزارع دهدشت غربی کمتر از سه سال تکمیل و به بهره برداری می رسد.

۸۷۷۴۷۵_۷۷۵ ۸۷۷۴۷۶_۷۳۱ ۸۷۷۴۶۸_۶۷۲ ۸۷۷۴۴۰_۳۲۲

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت