پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 20 فروردین 1396 ساعت 14:01:: شناسه خبر: 16077

فرماندار کهگیلویه:

قانون گرایی،مسئولیت پذیری و پاسخگویی، شاخصه های بارز مدیران دولت تدبیر وامید است

فرماندارکهگیلویه:اشخاص مسئولیت پذیر به علت پاسخگو بودن قابل اعتمادترند و جلب اعتماد دیگران یکی از زمینه های مهم پیشرفت است.

پایگاه خبری صدای جنوب: 

فرماندار کهگیلویه  شاخصه های بارز مدیریتی دولت تدبیر و امید  رابیان کرد و گفت رعایت حقوق همه شهروندان یکی از اساسی ترین وظایف این دولت  است.
به گزارش صدای جنوب به نقل از  روابط عمومی فرمانداری کهگیلویه ،علی پوزش از قانون گرایی و نظم به عنوان یکیاین دیگر از شاخصه های دولت تدبیر و امید نام برد و گفت:حفظ و اجرای قوانین و رعایت حقوق همه آحاد جامعه از ویژگیهای مدیران دولت تدبیر و امید می‌باشد و آنها معتقدند که همه در برابر قانون یکسان و رعایت حقوق همه شهروندان نیزیکی از اساسی ترین وظایف آنهاست.
علی پوزش گفت: مدیران دولت تدبیر و امید در اجرای قوانین پیش‌قدم هستند و اعتقاد دارند که قدرت، آزادی و عدالت تنها در سایه و پناه قانون معنی پیدا می‌کند و مدیران قانونمند از بی عدالتی، رابطه گرایی و نقض قوانین و مقررات بیزارند.
فرماندار کهگیلویه مسئولیت پذیری و پاسخگویی را دومین خصیصه مدیریتی دولت تدبیر و امید دانست و اظهار داشت: یکی از ویژگی‌های بارز و مهم مدیران دولت تدبیر و امید، رعایت اصل مسئولیت‌پذیری در ازای حقوق دیگران است و مسئولیت مدیران در پاسخگویی به مردم، وظیفه‌ای بسیار مهم و آزمایش سختی برای آنان است، و کسی می‌تواند موفق‌تر باشد و گوی سبقت را در عرصه خدمت‌رسانی از دیگران برباید که در انجام وظایف و تعهدات خود در قبال جامعه و مردم کوتاهی نکند و کارها را به نحو نیکو انجام دهد.
وی گفت: اشخاص مسئولیت پذیر به علت پاسخگو بودن قابل اعتمادترند و جلب اعتماد دیگران یکی از زمینه های مهم پیشرفت است.
پوزش گفت: دولتمردان دولت تدبیر و امید از مدیریت به عنوان امانت الهی یاد می کنند و معتقدند که منصب ،پست و جایگاه مدیریتی نعمت و فرصتی برای خدمتگزاری به مردم است و هرگونه سوء استفاده از پست و مقام، بی توجهی ،کارشکنی،کم کاری، ضعف و… را خیانت به امانت الهی قلمداد می کنند.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت